×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماینده ارامنه در مجلس: سطح مراسم تحلیف نشان‌دهنده عدم توفیق دشمن برای منزوی کردن ایران بود

به گزارش چغادک نیوز، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم گفت: حضور مقامات کشورهای مختلف در مراسم تحلیف نشان داد که ایران در کانون توجهات در سطح منطقه و دیگر کشورها است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند به هر قیمتی که شده جمهوری اسلامی را منزوی کنند اما هر زمان شاهد عدم توفیق آنها برای این کار هستیم که آخرین نمونه تاکنون همین مراسم تحلیف بود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مقامات کشورهای مختلف در مراسم تحلیف نشان داد که تیر دشمنان ما در منزوی کردن ملت ایران به سنگ خورده و آنها توفیقی در این زمینه به دست نیاوردند.

شاوردیان خاطرنشان کرد:‌ تعدادی از کشورها در عادی‌ترین سطح در مراسم تحلیف حضور پیدا کردند که از جمله آنها به نخست وزیر ارمنستان در مراسم تحلیف اشاره کرد.

وی افزود: صحبت‌های آقای رئیسی مبنی براینکه دست دوستی به سوی کشورهای همسایه دراز می‌کنیم تأثیر قابل توجهی در حوزه سیاست خارجی خواهد داشت و نشان‌دهنده رویکرد صلح‌آمیز ایران با کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای همسایه است.

به گزارش فارس، ۱۱۵ مقام خارجی از ۷۳ کشور جهان در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false