آتش‌سوزی منزل مسکونی بر اثر استخراج ارز دیجیتال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آتش‌سوزی منزل مسکونی بر اثر استخراج ارز دیجیتال

به گزارش چغادک نیوز، در پی وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی، دستگاه های امدادی از ایستگاه های ۱۷ و ۶ صبح امروز با حضور در محل، آتش سوزی را کنترل و مهار کردند.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد آتش سوزی از قسمت اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه اول ساختمان سه طبقه مسکونی در نبود ساکنین اتفاق افتاده است.

آتش نشانان همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه اول ساختمان رسانده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله‌های آتش در داخل منزل مسکونی مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن به اطراف ممانعت به عمل آورند.

همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانی با ایمنی کامل و بستن دستگاه تنفسی در داخل ساختمان مسکونی به جست و جوی گرفتار شدگان احتمالی پرداختند که خوشبختانه فردی در منزل حضور نداشت.

در بررسی اولیه مشخص شد صاحبخانه به صورت غیرمجاز با نصب دستگاه ماینر در منزل خود قصد استخراج ارز دیجیتال را داشته که متاسفانه منجربه آتش سوزی و بروز خسارت مالی شد.

به گفته کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز: استفاده از برق خانگی برای استخراج ارز علاوه بر آنکه کاری خلاف است، برای ساکنان خانه‌ها و همسایگان خطر آفرین خواهد بود.

استفاده از برق خانگی برای استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بیش از حد مجاز، امکان آتش گرفتن سیم‌کشی خانه‌ها را افزایش می‌دهد که این امر ضمن افزایش احتمال آتش‌سوزی در خانه، به وسایل برقی دیگر آسیب جدی وارد می‌کند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false