×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هراز بازگشایی شد/ تندباد و باراش شدید در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

به گزارش چغادک نیوز، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: محور هراز از ساعت ۱۷ دو روز پیش به دلیل بروز سیلاب در محدوده استان مازندران مسدود شده بود از ساعت ۲۲ شب گذشته بازگشایی شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در محور هراز روان و عادی در جریان است، گفت: عبور و مرور خودروها از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز روان است و از ورود و خروج خودروهای غیربومی و بومی جلوگیری به عمل می‌آید.

کهریزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و فقط به دلیل قیفی بودن این محور در محدوده شهر گیلاوند شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها بار ترافیکی سبک و بدون گره ترافیکی را شاهد هستیم‌.

کهریزی بیان کرد: خودروهای مجاز و مجوز داری که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند طی هر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در محل های مجاز توقف کرده و مس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند تا شاهد تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی نباشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه در محورها شرق استان تهران شاهد تند باد شدید و بارش باران هستیم، اعلام کرد: مسافران با باک پر و همراه داشتن تجهیزات زمستانه وارد محورهای کوهستانی شوند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی در مسیرها تردد کرده تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false