دهمرده: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال ایجاد حق برای کاربران است نه محدودیت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دهمرده: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال ایجاد حق برای کاربران است نه محدودیت

به گزارش چغادک نیوز، حیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: این طرح به هیچ وجه به دنبال اعمال محدودیت و فیلتر کردن نیست بلکه هدفش ایجاد حق و حقوق برای کاربران در فضای مجازی است.

وی افزود: اینکه شایع شده طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال کاهش پهنای باند اینترنت کشور است درست نیست و این مورد و مواردی از این دست صحت ندارد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلی که وجود دارد این است که طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی برای مردم تبیین نشده و همین عدم تبیین و تشریح و جزئیات طرح باعث ابهامات و نگرانی‌هایی در میان مردم شده است.

ده‌مرده خاطرنشان کرد: بهتر بود تا قبل از مطرح شدن آن در مجلس، این طرح به اطلاع مردم برسد و جزئیات آن برای مردم تشریح شود تا مردم بدانند که جزئیات این طرح چیست؟ و سؤالات و ابهاماتشان درباره این طرح برطرف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع فضای مجازی یک موضوع تنخصصی است، نمایندگان موافقت  کردند تا طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی طبق اصل ۱۸۵ قانون اساسی در یک فضای تخصصی در کمیسیون مشترک مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبیعی است هر طرحی دارای ایرادات و اشکالاتی است و نمایندگان موافقت کردند تا طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در فضای تخصصی و با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران مورد بررسی قرار گیرد و ایرادات و اشکالات آن رفع شود.

ده‌مرده خاطرنشان کرد: هنوز در ارتباط با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی چیزی تصویب نشده و نمایندگان فقط نحوه رسیدگی به این طرح را مشخص کردند و نه چیز دیگری و اینکه گفته می‌شود مجلس چیزی را در این‌باره مصوب کرده درست نیست.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false