بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در رادیو گفت‌وگو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در رادیو گفت‌وگو

به گزارش چغادک نیوز، پس از تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، بحث ها و جنجالی های گسترده ای بین موافقان و مخالفان این طرح در سطح جامعه و به ویژه نزد نخبگان و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد شده است.

بنابر این گزارش، رادیو گفت ‌وگو از روز شنبه به مدت سه روز متوالی با حضور دکتر محمد صادق افراسیابی؛ دکترای سیاستگذاری فرهنگی به عنوان کارشناس مجری و جمعی از مدافعان، منتقدین، اساتید دانشگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واکاوی و نقد و بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خواهد پرداخت.

بخش اول این برنامه با حضور رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، دکتر ناصر فخاری رئیس پژوهشکده دولت اسلامی، سعید مشهدی، دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی، حجت الاسلام محمد کرباسی قائم مقام دفتر مطالعات فضای مجازی همراه با ارتباط زنده با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی روی آنتن زنده رادیو گفت و گو خواهد رفت.

این برنامه با تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور روزهای شنبه تا دوشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از موج  FM ردیف ۱۰۳٫۵ پخش خواهد شد و خروجی برنامه به عنوان یک گزارش سیاستی در اختیار نهادهای سیاستگذار و مقررات گذار قرار خواهد گرفت./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false