الخزعلی: سخنان وزیر خارجه عراق به نفع دشمن اسرائیلی تمام می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
الخزعلی: سخنان وزیر خارجه عراق به نفع دشمن اسرائیلی تمام می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در یک پیام توییتری به سخنان امروز وزیر خارجه کشورش درباره آینده حضور نظامیان آمریکایی در عراق پاسخ داد.

به گزارش موازین نیوز، وزیر خارجه عراق روز جمعه در آغاز دور چهارم مذکرات کشورش با واشنگتن گفت که نیروهای امنیتی عراق همچنان نیازمند آموزش، تجهیز و تسلیح خود توسط آمریکا هستند.

در پیام دبیر کل عصائب اهل الحق آمده استـ: سخنان وزیر خارجه عراق درباره اینکه نیروهای امنیتی عراق هنوز به کمک نیروهای آمریکایی نیاز دارند، سخنانی بسیار تاسف‌بار است که ما و هر عراقی که به نهادهای نظامی و امنیتی کشورش مفتخر است،  با آن مخالفیم.

وی افزود: سخنان فواد حسین، بازتاب واقعیت توانمندی نیروهای قهرمان ما در ارتش، پلیس فدرال، الحشد الشعبی و سازمان مبارزه با تروریسم  و همچنین منعکس کننده واقعیت تجربیات کسب شده توسط این نیروها پس از پیروزی بر داعش، نیست.

الخزعلی گفت: درک چنین سخنانی قابل فهم نیست، جز اینکه بگوییم این سخنان در راستای تبلیغ برای توجیهات مطرح شده توسط دولت آمریکا در خصوص ادامه حضور آن در خاک عراق است.

الخزعلی گفت: همه می‌دانند که حضور آمریکا در عراق هیچ ارتباطی با منافع عراق ندارد، بلکه با منفعت رژیم اسرائیل مرتبط است که عراق و عراقی‌ها را دشمن اول خود می‌داند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false