×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شمار ماینرهای کشف شده در استان بوشهر به ۲ هزار دستگاه رسید

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا حشمتی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته با هدف پایداری بیشتر برق مشترکان آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: در روزهایی که صنعت برق به دلیل گرمای هوا و همچنین کاهش تولید برای تامین برق مشترکان شرایط نامناسبی را تجربه می‌کند جمع آوری ماینرها کمکی برای تامین برق پایدار مشترکان است.

حشمتی ادامه داد: شرکت توانیر در یک رویکرد تشویقی برای آنهایی که افراد استفاده کننده از ماینرهای غیرمجاز را گزارش کنند تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه گزارش کردن افراد استفاده کننده از ماینر غیرمجاز خدمتی در راستای تامین برق پایدار است، عنوان کرد: افرادی که نسبت به معرفی استفاده کنندگان از ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند اسامی و هویت آنها محفوظ می‌ماند و جای نگرانی برای آنها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: همگام با طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز طرح شناسایی انشعاب های غیرمجاز نیز اجرایی شده تا از این طریق زمینه تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی فراهم شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر با همکاری  بخش صنعت و همچنین صرفه‌جویی مطلوب مشترکان خانگی طی چند روز گذشته را بدون خاموشی سپری کرده  است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از دیگر رویکردهای مهم اعمال شده برای جلوگیری از خاموشی‌ها تغییر و کاهش ساعت کار ادارات در روزهای اوج گرما بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false