×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امیرعبداللهیان و زاکانی درگذشت «محمدحسین فرج‌نژاد» و خانواده‌اش را تسلیت گفتند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با صدور پیامی، درگذشت «دکتر محمدحسین فرج‌نژاد» و خانواده وی در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

خانواده محترم فرج نژاد و بابایی

دریافت خبر تکان دهنده ارتحال پژوهشگر و اندیشمند ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسین فرج‌نژاد و همسر فرهیخته خانم خدیجه بابایی و سه فرزند ایشان در حادثه تصادف خودرو موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

آثار ارزشمند این فرهیخته نام‌آور در عرصه های علمی و رسانه ای کشور از جمله در حوزه صهیونیسم‌شناسی در خور توجه می باشد.

از خدای سبحان علو درجات اخروی را برای درگذشتان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی».

همچنین، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در پیامی درگذشت پژوهشگر مجاهد دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده وی را تسلیت گفت.

در پیام زاکانی آمده است:

«انا لله  و انا الیه راجعون

خبر تلخ مصیبت درگذشت مظلومانه پژوهشگر فرهیخته، فاضل حوزوی و همکار عزیزمان در دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر محمدحسین فرج‌نژاد و همسر و فرزندان‌شان، موجب تأثر فراوان شد.

مجاهدت مخلصانه آن مرحوم و دغدغه او برای ساماندهی فضای مجازی و تربیت فعالان رسانه‌ای انقلابی، دغدغه‌ای بود که بیش از دو دهه از عمر کوتاه اما با برکت خویش را وقف آن کرد و تا آخرین روزهای عمر خود در آن مسیر پای فشرد که حضور آن مرحوم دو روز قبل از ارتحال، به نمایندگی از مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس جهت دفاع از طرحی که سال‌ها برای آن خون دل خورده بود، گواه آن است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم به حوزه علمیه قم به جهت تربیت چنین فضلای مجاهدی، تبریک گفته و به تمامی شاگردان، همکاران و دوستان ایشان به‌ویژه پژوهشگران «میز فضای مجازی و رسانه» دفتر قم مرکز پژوهش‌ها، تسلیت عرض کرده و توفیق ادامه مسیر این محقق مخلص را از خدای منان طلب نمایم.

همچنین برای پدر، مادر و سایر بازماندگان آن پژوهشگر انقلابی، صبر و اجر و نیز برای همسر و فرزندان مرحومش که همگی در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند مغفرت الهی مسئلت دارم».

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false