×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طوفان و باران ۳۹ میلیارد ریال به تاسیسات برق جنوب بوشهر خسارت زد

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا حشمتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جریان ناپایداری جوی اخیر تاسیسات برق در شهرستان‏‌های بوشهر ،عسلویه، دیر ، کنگان  و دشتستان دچار خسارت شد که این خسارت شامل تخریب پایه برق، سیم پارگی و خرابی برق‌گیر و ترانس در اثر برخورد صاعقه و رعد برق بوده است.

وی بیان کرد: در خسارت وارده به تاسیسات برق مشترکان هم استانی در دیر ، کنگان و عسلویه  برای دقایقی قطع شد که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی مشترکان یاد شده در کمترین زمان ممکن برق دار شدند.

حشمتی اظهارداشت: از روز جمعه تا دوشنبه همزمان با فعالیت سامانه جوی ناپایداری در استان پیش بینی لازم انجام شده و  تمام واحدهای عملیاتی و نیروهای کمکی در آماده باش کامل قرار گرفتند که این آمادگی منجر شد تا در اثر حوادث ناشی از طوفان و باران، عملیات رفع خاموشی و تامین برق پایدار مشترکان  در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما و رطوبت در استان بوشهر اظهار کرد: از هم استانی‏‌ها انتظار است در این چند روز نگاه ویژه به بحث صرفه جویی داشته و از این طریق در پایداری هر چه بیشتر برق سهیم شوند.

حشمتی افزود: خاموش کردن کولر و لامپ های اضافه، عدم  استفاده از دستگاه برقی پرمصرف مانند اتو، جارو برقی، لباسشویی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸، سرویس به موقع کولرها و همچنین استفاده از ظرفیت نور طبیعی برای روشنایی خانه در طول روز از جمله راهکارهای مهم در کاهش مصرف است که انتظار است هم استانی‏ها آن را جدی بگیرند./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false