×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انتصاب فرید محبی به عنوان دبیر کانون های خدمت رضوی در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با صدور حکمی فرید محبی را به عنوان دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر منصوب کردند.

همزمان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مروی در تولیت آستان مقدس رضوی و ایجاد تغییرات ساختاری در این آستان نورانی و نیز ایجاد بنیاد کرامت رضوی در ذیل این مجموعه ، ساختار جدید دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌ها با عنوان کانون‌های خدمت رضوی ایجاد گردید تا با استفاده از ظرفیت بسیار گسترده مجموعه خادمیاری در استانها و نیز در تعامل با مجموعه های ششگانه ذیل بنیاد کرامت به انجام ماموریت‌ها و تحقق برنامه های آن مجموعه در حوزه محرومیت زدایی و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی انجام وظیفه نماید .

بنیاد کرامت رضوی با داشتن مجموعه های ششگانه (مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی ، مرکز جامع مشاوره ، معاونت خدمات اجتماعی ، مؤسسه موقوفه زایر ، مؤسسه تربیت بدنی و مؤسسه جوانان و تشکل های انقلابی ) نسبت به پیاده سازی برنامه ها و مأموریت‌های خود در قالب دبیرخانه های خدمت رضوی در استانها ایفای نقش می نماید.

لازم به ذکر است فرید محبی سابقه مدیر کلی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استانهای بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد ، مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در امور نظارت و بازرسی ، عضو هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان بوشهر ، عضو هیأت مدیره مجمع خیرین مسکن ساز استان بوشهر ، عضو هیأت مدیره بسیج جامعه پزشکی، مشاور معاونت اشتغال و خود کفایی کمیته امداد کشور و جانشین نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف جمالی این مسیولیت را به عهده داشت که به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب گردید و منشأ خدمات ماندگاری در این دبیرخانه گردید .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false