کمترین تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر ثبت شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کمترین تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر ثبت شد

به گزارش چغادک نیوز:«علی جمادی» ظهر امروز در نشست گرامیداشت هفته قوه قضاییه، عملکرد دادگستری استان بوشهر در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها و ایجاد صلح و سازش را مطلوب دانست و اظهار داشت: در یک سال گذشته ۲۲۲ هزار پرونده در استان مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی اولویت دادگستری استان بوشهر را رسیدگی به پرونده‌های معوّق مربوط به سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: در شوراهای حل اختلاف استان بیش از ۴۸ هزار پرونده، رسیدگی و مختومه شده که عملکرد مثبتی هم در این راستا در شوراهای حل اختلاف ثبت شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر توجه به فرهنگ صلح و سازش در رسیدگی پرونده‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوشبختانه بیشترین پرونده‌های مورد رسیدگی در شورای حل اختلاف به صلح و سازش منتهی شده است.

جمادی با اشاره به تعامل و هماهنگی مطلوب بین دستگاه قضا با دیگر دستگاه‌های استان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مطلوب که بین دادگستری و سایر دستگاه‌ها وجود دارد، شورای پیشگیری از وقوع جرم نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه داشته است.

وی به انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و با قدردانی از تلاش مجریان انتخابات گفت: خوشبختانه با ورود خوب و به موقع شورای پیشگیری از وقوع جرم، کمترین تخلفات مربوط به انتخابات در استان بوشهر ثبت شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: پرونده مهمی که مربوط به انتخابات ثبت شده باشد خوشبختانه در حوزه‌های قضایی استان بوشهر نداشتیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false