۴۶۱ هزار و ۲۶۹ رأی صحیح ریاست‌جمهوری در بوشهر اخذ شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۴۶۱ هزار و ۲۶۹ رأی صحیح ریاست‌جمهوری در بوشهر اخذ شد

به گزارش چغادک نیوز:محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان بوشهر ۵۸ درصد اعلام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: از این تعداد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با کسب ۳۱۰ هزار و ۴۵۹ رأی برابر ۶۷.۳۳ درصد کل آرای مأخوذه صحیح را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: محسن رضایی میرقائد نیز از مجموع آرا مأخوذه ۴۳ هزار و ۶۹ رأی برابر ۹.۳۲ درصد آرای مردم استان را به دست آورد.

این مقام مسؤول ادامه داد: عبدالناصر همتی با ۳۲ هزار و هشت رأی ۶.۹۳ درصد و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز با ۱۰ هزار و ۴۷۱ رأی ۲.۲۷ درصد آرای مأخوذه استان بوشهر را به خود اختصاص داده اند.

ایرانی گفت: بیشترین مشارکت سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در استان بوشهر به ترتیب با ۷۸ و ۷۷.۴ و ۷۶.۵ درصد متعلق به شهرستان‌های تنگستان و دیر و دشتی و کمترین مشارکت با ۴۲.۴ درصد مربوط به شهرستان کنگان است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: روز ۲۸ خرداد با حضور حماسی و پرشور و شعور مردم استان بوشهر به روزی ماندگار تبدیل شد.

وی از ستادهای مردمی و حامیان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به دلیل قانونمندتری، رعایت اصول اولیه شهروندی و مسئولیت‌پذیری در قبال جامعه، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مردم اضافه شد، تقدیر و تشکر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: مردم خوشحال هستند از حماسه‌ای که ایجاد شده اما نباید این خوشحالی و برگزاری برخی تجمع‌ها باعث گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا شود و باید این فرصت داده شود تا در فضایی آرام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوان این فضا را مدیریت کرد.

این مقام مسؤول ابراز کرد: ثبت کمترین تخلف از مهم‌ترین شاخصه‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است و این موفقیت را مدیون همکاری مردم، عوامل اجرایی و نظارتی با رعایت قانون در استان هستیم.

ایرانی اظهار کرد: امروز رقابت‌ها به پایان رسیده و رفاقت، همدلی و انسجام آغاز شده و انتظار می‌رود این مسیر سرآغازی برای توسعه، آبادانی و رفاه مردم در کشور و استان بوشهر باتوجه‌به ظرفیت‌هایی که دارد باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با تبریک به جناب آقای رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران امیدوارم دولت جدید با اجرایی نمودن شعارها و برنامه‌های ارائه شده خود بتواند رفاه، آسایش و امنیت بیشتری را برای این مردم فهیم و عزیز فراهم کند.

وی توضیح داد: ۸۶۸ نامزد برای راه‌یافتن به شوراهای اسلامی شهر و ۲ هزار و ۶۱۴ نامزد برای تصدی کرسی‌های شوراهای روستایی استان بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و با هدف ایجاد نظم حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، اعضای شعب، بازرس و مأموران نیروی انتظامی در برگزاری این رویداد مهم همکاری کردند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false