×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی۲۶/۳/۱۴۰۰

شنیده می شود، در پی استقرار ستادهای خودجوش مردمی آیت الله رئیسی در سطح کشور و استان بوشهر که تعداد آنها به حدود ۳۰ ستاد مردمی رسیده است و همگان از طیف های مختلف سیاسی و مردمی بر این عقیده هستند که باید به آیت الله رئیسی رای دهند، گفته می شود؛ مردم در حال تدارک جشن پیروزی بوده و قرار است جشن پیروزی آیت الله رئیسی در بوشهر شنبه ۲۹خردادماه در میدان تشریفات و زیر پرچم جمهوری اسلامی برگزار شود.

شنیده می شود؛ رسانه ورزش بوشهر در بیانیه ای اعلام کرده است؛ مجموعه ی بزرگ خیرخواهانه رسانه ورزش بوشهرهم دوش عموم مردم در انتخابات حضوری پر رنگ خواهد داشت و اعلام می داریم فرزند دیگر رسانه ورزش بوشهر دکتر شهرام شجاعی کاندیدای شورای شهر بوشهر، مدیر اقتصادی و بازاریابی رسانه ورزش بوشهر با کد ۲۸۹ مورد حمایت مجموعه ی رسانه ورزش بوشهر خواهد بود.

شنیده می شود؛ گروهی از جوانان مطالبه گر با امضای میثاق نامه  “پیمان با مردم”  که بین ۵ کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر به نام های جعفر پورکبگانی و مجید غاله و علی اکبر رئوفی مقدم و روح الله بحرینی و خانم حمیده حلال بحر بسته شده است با هدف شفافیت آرا و راه اندازی سامانه اداری گزارش عملکرد مالی و انتشار مراحل اداری رسیدگی به درخواست مراجعین همچنین کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی بویژه آراء کمیسیونها و انتخاب شهردار به دور از سیاسی کاری بر اساس شایسته سالاری بایکدیگر هم پیمان شده اند.
شنیده می شود، علی اکبر رئوفی مقدم کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر مجموع هزینه های انتخاباتی خود را اعم از تبلیغات، تدارکات و موارد متفرقه مبلغ ۴۰ میلیون تومان برآورده کرده و اعلام داشته است؛ بخشی از آن را هنوز بدهکار می باشد .

شنیده می شود؛ تاکنون  صندوق های توسعه و سرمایه گزاری، جمعی از هتل داران، قومیت های مختلف لر و ترک، هنرمندان، هیات قایقرانی، پیشکسوتان فوتبال، فرهنگیان، اقشار مختلف، باشگاه های ورزشی، چهره های دو جناح سیاسی، اصناف و بازاریان جهت حمایت از مبین کرباسی کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس شنیده های فضای مجازی، محافل سیاسی، اجتماعی و به زعم آحاد مختلف مردم شهر بوشهر؛۱-جعفر پورکبگانی۲- مبین کرباسی۳- مهرزادآسایش ۴-علی ولیان۵-حمید پور حیدر ۶-رباب عبیدی۷-عبدالخالق برزگر زاده ۸-عرفان رزمی۹-شهرام شجاعی۱۰- علی اکبر رئوفی مقدم۱۱-سید منصور فاطمی ۱۲-حمیده خاتون هلال بحر۱۳-نصراله اسدی دارای اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر رقبا بوده و تاکنون از امیدهای راه یابی به عمارت امیریه می باشند که اهداف، برنامه ها و سوابق آنها مورد توجه و تائید مردم قرار گرفته است.

شنیده می شود، در اقدامی انقلابی برای اولین بار به همت رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در استان بوشهر تریبون آزاد با حضور و مشارکت مردم در میدان امام بوشهر برگزار شده و در طرحی ابتکاری قرار است کمپینی جهت تمیز کردن خیابان های شهر بوشهر امشب بعد از اتمام تبلیغات از سوی کاندیداهای شورای اسلامی شهر بوشهر اجرا شود.

شنیده های فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ یکی از کاندیداهای خانم شورای اسلامی شهر توسط چند نفر ناشناس در خودروی سوراری هدایت شده و مورد ضرب  قرار گرفته و اعلام شده است باید از انتخابات انصراف دهید.

شنیده می شود؛ یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر قرار است در شب پنج شنبه به ۵۰۰ نفر از هوادران خود که از قومیت خاصی می باشند شام تبلیغاتی دهد و از سوی دیگر نیز یکی از کاندیداها قصد دارد در این روز بنر تبلیغاتی خود را پاره نموده و اذعان نماید توسط هوادران رقیب بوده و با مظلوم نمایی سوژه رسانه ها و فضای مجازی شود، از سوی دیگر نیز یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر سیم کارت و ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مردم هدیه داده و کاندیدای دیگری نیز قصد دارد در روز رای گیری با نوشیدنی هایی از مردم پذیرایی نماید.

شنیده می شود، تاکنون ۱۱۰ نفر از انتخابات شورای شهر در استان انصراف داده و در ۵ روستا نیز آمار کاندیداها به حد نصاب نرسیده که تصمیم اهالی برآن است جهت عمل به تکلیف شرعی خود و شرکت در انتخابات به مناطق همجوار خود عزیمت نمایند.

شنیده می شود؛ در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان به سه کاندیدا هشدار داده شده که از انتخابات انصراف دهند و فضا را برای کاندیدای رقیب محیا سازند ولی پس از بی اعتنایی این کاندیداها حدود ۱۱۰ نخل متعلق به یکی از نامزدها به آتش کشیده شده است، در شهرستان تنگستان نیز بدلیل اختلافات شخصی یک کاندیدا در پی تیراندازی عوامل ناشناس کشته و یک کاندیدا نیز با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

شنیده می شود؛ با وجود تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی هم اکنون فضای استان بوشهر با حضور تعداد کثیری از کاندیداهای شهر، روستا و تعدد ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری بشدت رقابتی و انتخاباتی می باشد و کلیه اقشار، گروه ها و جریان ها به دقت اخبار انتخاباتی را رصد نموده و در حال تبیلغ برای کاندیدای محبوب خود می باشند که در رزوهای اخیر بر شور و نشاط مردمی در جای جای استان جهت شرکت در انتخابات افزوده شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false