×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به رئیس ستاد رضایی پیشنهاد می کنم از قبول مسولیت های سیاسی پرهیز کند تا جهت انجام کوچکترین کار سیاسی نگاهتان به سمت تهران نباشد

به گزارش چغادک نیوز: در پی انتشار خبری مبنی بر انصراف چند رئیس ستاد کاندیدای ریاست جمهوری در مقابل رئیس ستاد زاکانی در استان بوشهر که منجر به جوابیه از سوی ستاد محسن رضایی در استان شده و ضمن تکذیب این موضوع آمادگی خود را جهت انجام مناظره با حضور تمامی ستادهای کاندیداها اعلام داشتند.
مسعود شمسی دبیر هماهنگی ستاد علیرضا زاکانی طی نامه ای به این پایگاه خبری مراتب را تشریح نموده و اعلام داشت: بعد از تماس با حاجی پور رئیس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر و دعوت به مناظره تاکنون دیگر جواب تلفن های مکرر و حتی اس ام اس های روابط عمومی این ستاد را نداده است.
وی افزود: پیشنهاد می شود با توجه به اینکه مسولیت ستاد انتخاباتی, کار مدیریتی و سیاسی می باشد از قبول چنین سمت هایی پرهیز نماید, تا نخواهد جهت انجام کوچکترین کار خود نگاهی به سمت تهران داشته باشد و قادر به تصمیم گیری در سطح استان برای مردم خود نباشند.

روسای ستادهای همتی، مهر علیزاده و رضایی در استان از انجام مناظره با ستاد زاکانی در بوشهر انصراف دادند

رئیس ستاد رضایی در استان در واکنش به سخن رئس ستاد زاکانی در بوشهر: با حضور تمامی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری قویا در مناظره شرکت می نمائیم

متن کامل این نامه را در ذیل مشاهد می کنید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false