×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
روسای ستادهای همتی، مهر علیزاده و رضایی در استان از انجام مناظره با ستاد زاکانی در بوشهر انصراف دادند

مسعود شمسی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ایجاد فضایی رقابتی با هدف افزایش مشارکت مردمی قصد داشتیم, مناظره ای را با روسای ستاد همتی, مهر علیزاده و رضایی برگزار کنیم ولی بدلیل نامعلوم این امر محقق نشد.
مسول ستاد علیرضا زاکانی در استان بوشهر افزود: طی گفتگویی که با مرتضی سراجی رئیس ستاد مهرعلیزاده داشته ایم اعلام داشت; ما مناظره نمیکنیم و اگر این خبر رسانه ای شد آن را تکذیب خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: اصغرسیف بوشهری مسول ستاد همتی در استان بوشهر نیز بعد از درخواست مناظره اعلام کرد; باید با تهران هماهنگی نماید و سپس اطلاع خواهم داد ولی با وجود اینکه تا انتخابات زمانی باقی نمانده است, هنوز پاسخی از سوی آن ستاد دریافت نکرده ایم.
مسعود شمسی عنوان کرد: مهردادحاجی پور مسول ستاد محسن رضایی در بوشهر نیز اعلام داشته است, باید هماهنگی نمائیم و به شمااطلاع میدهیم ولی تاکنون اطلاعی به این ستاد داده نشده است.
وی خاطر نشان کرد: ما بنای تخریب هیچ چهره ای را نداشته و بدنبال ایجاد فضای رقابتی بوده ایم, حال این عقب نشینی را به فال نیک گرفته و کماکان آمادگی خود را جهت انجام مناظره و گفتگوی اختصاصی اعلام می داریم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false