×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مردم استان بوشهر با انتخاب آیت الله رئیسی امید از دست رفته را به جامعه باز خواهند گرداند 

به گزارش چغادک نیوز: عبدالرضا عالی پور در نشست با هواداران آیت الله رئیسی در شهر بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر با انتخاب آیت الله رئیسی امید از دست رفته را به جامعه باز خواهند گرداند .
 رئیس ستاد مردمی(سحر) آیت الله رئیسی در استان بوشهر عنوان کرد: متاسفانه فضای یاُس و ناامیدی با توجه به عملکرد منفی دولت کنونی در جامعه سایه افکنده و  جامعه نیازمند حضور دولتی قوی و مردمی است که ترمیم کننده وضعیت بد اقتصادی موجود باشد .
وی افزود: اعتقاد ما بر این است که این مهم با توجه به شناختی که از سابقه آیت الله رئیسی داریم با حضور ایشان در کسوت ریاست جمهوری محقق خواهد شد و مردم استان بوشهر نیز به این امر واقف بوده و با این انتخاب اصلح موجبات نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار و برون رفت از این وضعیت شکننده اقتصادی  را در این استان فراهم خواهند آورد.
عالی پور در تحلیل وضعیت کاندیداهای جناح مخالف نیز عنوان داشت : آش پخته شده توسط دولت روحانی آن چنان شور شده است که خود آشپزها هم به آن ایراد می‌گیرند .
 رئیس ستاد سحر استان بوشهر اضافه کرد:  افرادی که در دولت فعلی مسئولیت اصلی اقتصاد را  بر عهده داشته اند حال با توجه به اینکه مردم از وضع اقتصادی خود به شدت گله‌مند هستند; چنین اظهار  می دارند که رئیس جمهور  شان از اقتصاد هیچ نمی داند و آنان که به ظاهر اقتصاددان هستند  را به ریاست مجموعه بزرگ بانک مرکزی منصوب نموده اند.
وی ادامه داد: آنان با وجود اینکه می‌دانسته اند  رئیس جمهورشان از فهم اقتصاد عاجز است ولی نظرات غیرکارشناسی اقتصادی تحمیلی او را می پذیرفته اند و با این حال هم دو سال بر مسند ریاست بانک مرکزی مانده اند  و هیچ حرفی هم  تاکنون نگفته و اعتراضی هم ننموده اند  و اکنون که از کار برکنار شده‌اند و نیز می دانند که مصیبت این وضع فلاکت بار اقتصادی دامن آنها  را نیز خواهد گرفت خود را جدای از قافله می دانند.
عبدالرضا عالی پور افزود: آنان این چنین اظهار می دارند که ما باعث و بانی وضع موجود نبوده ایم  و الان که می خواهیم  رئیس جمهور شما شویم قصد داریم مشکلات اقتصادی شما مردم را حل نماییم .
رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر تصریح کرد: حال با این توصیف یکی نیست از این آقایان به ظاهر اقتصاددان بپرسد که اولا لااقل حرمت کسی را که شما  را دو سال بر مسندی منصوب کرد نگه دارید و نمکدان را نشکنید و ثانیا هم اینکه اگر واقعا استاد اقتصاد بودید و دلسوز وضع اقتصادی مردم و آگاه به اینکه کاری که انجام می دهید به ضرر مردم می باشد پس چرا استعفا نداده و دو سال در آن مسئولیت مانده اید و اکنون که برکنار شده اید دلسوز مردم شده اید.
عبدالرضا عالی پور خاطر نشان کرد: حال بماند که نامه بنزین ۵۰۰۰ تومانی شما هم خودش داستان دیگری است که عمق نگاه اقتصادی و توجه به معیشت مردم را به خوبی نشان می‌دهد و مردم هم به خوبی به این امر واقف هستند که بانیان وضع موجود به هیچ وجه صلاحیت اصلاح وضع موجود خودساخته را نخواهند داشت.

false
true
false
true
  1. میداف

    ای جان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false