×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سنگ تمام چهره‌های شاخص فوتبال در حمایت از مهرزاد آسایش کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی ستاد انتخاباتی مهرزاد آسایش کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد: حسین ماهینی و محمد شریفی بازیکنان محبوب هواداران پرسپولیس و متین کریم‌زاده پدیده این فصل استقلال تهران در ادامه موج حمایتی ورزش بوشهر  با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مهرزاد آسایش اعلام حمایت کردند.
مسلم مسیگر کاپیتان و مصطفی کیانی و محمد معصومی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در پیام‌هایی جداگانه اعلام حمایت خود را از دکتر آسایش اعلام کرده اند.
از تیم‌ شاهین نیز خبر می‌رسد عماد نبی پور کاپیتان محبوب و محجوب شاهینی‌ها پای ثابت انتخاباتی مهرزاد آسایش شده و هوادارانش را به حمایت از وی فراخوانده است.
کمک داور مطرح فوتبال بوشهر و ایران که در این چند سال موفق به انجام قضاوت دیدارهای مهمی برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان شده نیز این روزها به یکی از ارکان کلیدی ستاد دکتر آسایش تبدیل شده و جامعه ورزش را به حمایت از این کاندید فرا خوانده است.
امین مشایخ غزال تیزپا و ریزنقش تیم‌های شاهین و ایرانجوان نیز در دیداری با دکتر اسایش از این کاندید جوان و مردمی اعلام حمایت کرده است.
موج حمایت جامعه ورزش به همین جا ختم نشده چراکه شماری از قایقرانان بوشهری نیز از دیدار قریب الوقوع خود با دکتر آسایش با هدف اعلام حمایت از وی خبر دادند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false