×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دولت آینده باید از نسل جدید و جوان بهره بگیرد

مهدی ملاح زاده در گفتگو با خبرنگار چغادک نیوز با اشاره به رویکرد آیت الله رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و ورود جدی و واقعی نسل جدید و جوان به بدنه دولت است و این مهم در نگاه آیت آیت الله رئیسی به عنوان یک نامزد مستقل که وی به آن بارها تاکید کرده است نمایان است.

ملاح زاده افزود: نگاه مستقل یعنی ایران قوی و دولتی مردمی با هر نوع سلیقه سیاسی اجتماعی و فرهنگی در چارچوب نظام اسلامی و قانون اساسی است و در کنار آن سپردن امور به مردم به شکل واقعی و فارغ از هر نوع شعار زدگی است.

وی بر لزوم ورود نسل جدید انقلاب شامل مدیران زن و مرد تحصیلکرده دهه ۵٠، ۶٠ و ٧٠ به بدنه مدیریت ارشد دولت در تمامی رده‌ها تاکید کرد و نگاه ستاد مردمی سحر را ابتدا مشارکت بالای این نسل در انتخابات و سپس حضور فعالانه ی آنها در مسیر رشد و آبادانی کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب به درستی مأموریت‌های نسل جوان را تبیین کرده است، حرکت بر اساس منشوری که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده آینده انقلاب اسلامی را تضمین خواهد کرد.

معاون ستاد سحر در استان بوشهر با تاکید براینکه نسل جوان و انقلابی نسلی پویا، فعال و مطالبه گر خواهد بود. بر لزوم توجه بیش از پیش به توانمندی‌های نخبگان در جامعه تاکید کرد و گفت: آینده انقلاب اسلامی مسیری توأم با توجه به خرد و دانش جمعی در پیش خواهد داشت، انقلاب اسلامی بنیانی معنوی و الهی دارد و برای تبیین آرمان‌های دین مبین اسلام بنا نهاده شده، اسلام نیز بر مبنای اندیشه ورزی و خردگرایی استوار است از این رو باید با توجه بیشتر به نخبگان اجتماعی مسیر آینده انقلاب مسیر توجه به اندیشه و تفکر ناب باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false