×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شهری که پایش به مناظره باز شد/ فروش خط تولید کارخانه توسط بانک

به گزارش چغادک نیوز،در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم با موضوع «فرهنگی، اجتماعی» که عصر سه‌شنبه در استودیوی محل مناظره‌ها برگزار شد، نامزدها در دو نوبت به پرسش‌های با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پاسخ دادند.

در بخشی از این مناظره سعید جلیلی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ماجرای سفرش به استان بوشهر و مشکلات یک واحد بسته‌بندی خرما در این استان اشاره کرد.

جلیلی در این زمینه اظهار داشت: در شهر سعدآباد بوشهر، تعاونی نخل داران، دستگاه بسته‌بندی خرما خریدند و بانک آن را مصادره کرده است و آن دستگاه را قطعه قطعه کردند و فروختند.

وی تاکید کرد: پس دولت چه کاره است؟ رئیس جمهور باید به ظرفیت‌های کشور برای جهش اشراف داشته باشد.

فروش دستگاه بسته‌بندی توسط بانک

یکی از فعالان حوزه نخل و خرما در استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: تعاونی نخلداران دشتستان دارای یک شرکت بسته‌بندی است که سرمایه‌داران آن نخلداران بخش‌های سعدآباد و آب‌پخش هستند.

مهدی بحرینی با اشاره به بازدید سعید جلیلی از این شرکت خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به بدهی‌های شرکت بسته بندی به بانک کشاورزی، این بانک نسبت به فروش دستگاه اقدام کرد و اکنون این شرکت دستگاهی برای فعالیت در حوزه بسته‌بندی خرما ندارد.

بحرینی با اشاره به تعطیلی خط تولید و بسته‌بندی این شرکت، بیان کرد: اکنون فقط سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت در حال فعالیت هستند.

وی افزود: شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان چند سال به بانک کشاورزی بدهکار بوده و بانک نیز پس از ارائه فرصت، با طی مراحل قانونی اقدام به برگزاری مزایده برای فروش دستگاه کرده بود.

بازدید جلیلی از طرح‌های کشاورزی

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد که در سفر چند سال پیش جلیلی به این شهر وی را همراهی می‌کرد به خبرنگار مهر گفت: در سفر آقای جلیلی به استان بوشهر، بازدیدی از طرح آبیاری نوین نخیلات صورت گرفت و از نزدیک در جریان وضعیت این طرح قرار گرفت.

علی رضایی بیان کرد: در زمانی که جلیلی از این طرح بازدید داشتند، این طرح پیشرفتی نداشت و اکنون طرح به صورت گسترده در حال اجرا است و هر چند مشکلاتی از جمله کندی کار و عدم تأمین آب وجود دارد ولی فاز دوم هم به زودی اجرا می‌شود.

وی در مورد شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان نیز اظهار داشت: یکی دیگر از مناطقی که مورد بازدید جلیلی قرار گرفت، شرکت بسته‌بندی تعاونی نخل‌داران دشتستان بود که با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

این عضو شورای شهر سعدآباد افزود: این تعاونی با وام بانکی اقدام به خرید دستگاه کرده بود که بانک به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها این دستگاه را در مزایده فروخت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false