جهت انجام تجمعات ستادهای انتخاباتی باید همکاری و هماهنگی لازم با فرمانداران داشته باشند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
جهت انجام تجمعات ستادهای انتخاباتی باید همکاری و هماهنگی لازم با فرمانداران داشته باشند

به گزارش چغادک نیوز: محمدتقی ایرانی روز گذشته در جمع مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری دراستان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، روستا و تیره‌های عشایری در ۲۸ خرداد اظهار داشت: این انتخابات نقش مهم و تعیین کننده در جامعه و مردم سالاری دینی دارد که با حضور حداکثری محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل برخی کشورهای مرتجع منطقه و دیگر دشمنان و معاندان نظام اسلامی‌ ایران هماهنگ و در یک جبهه برای ناامید کردن مردم از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: برای بی تفاوت و مأیوس کردن مردم در عرصه انتخابات دشمنان برنامه‌های خود را در فضای رسانه‌ای و مجازی تشدید کرده‌اند و این نشان می دهد که دشمنان ملت ایران تا چه اندازه از حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات ترس و واهمه دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، سلامت و امنیت انتخابات را در اولویت دانست و تأکید کرد: مسئولیت سلامت مردم در این دوره باید در برنامه ریزی و تجمعات قانونی توسط ستادها تامین شود و رعایت پروتکل ها خواسته ما است و باید با دقت فاصله گذاری رعایت شود.

ایرانی با بیان اینکه دشمنان دنبال ناامنی هستند تأکید کرد: در این راستا تمهیدات لازم برای استمرار امنیت پایدار در استان بوشهر فراهم شده و همزمان با برگزاری انتخابات وظیفه سنگین ما و سایر دست اندرکاران است اما تامین امنیت جامعه در مقابل شرارتها و بی نظمی ها وظیفه همیشگی و مستمر ماست .
وی حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: استان بوشهر با داشتن فرهنگ سیاسی بالا همواره در عرصه‌های انتخابات گذشته دارای کارنامه درخشانی است که امید می‌رود با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر این مهم در استان تکرار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر رعایت پروتکل بهداشتی در عرصه انتخابات را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در راستای مقابله با کرونا در شعب اخذ رأی تمهیدات لازم برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اندیشیده شده و حضور کارشناس بهداشت در شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

ایرانی، فرمانداران و رئیس هیئت اجرایی شهرستان‌ها را مسئول امنیت انتخابات دانست و گفت: ستادهای انتخاباتی باید همکاری و هماهنگی لازم با فرمانداران جهت برنامه ها و تجمعات در شهرستان‌ها داشته باشند.

وی عوامل اجرایی انتخابات ۲۸ خرداد در استان بوشهر را ۲۵ هزار نفر دانست و بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۸۵۰ صندوق و شعبه اخذ رأی ریاست جمهوری و ۹۰۵ شعبه اخذ رأی شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته شده است که افزایش بیش از ۷٫۵ درصدی در مقایسه با انتخابات گذشته دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تعداد واجدان شرایط رأی در این دوره از انتخابات در استان را ۷۹۷ هزار و ۹۵۱ نفر است دانست و خاطر نشان کرد: از این تعداد ۵۳ درصد مردان و ۴۷ درصد بانوان تشکیل می‌دهند و بیش از ۱۸ هزار نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false