باید با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
باید با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم

به گزارش چغادک نیوز: شهرام شجاعی از فعالین فرهنگی و اقتصادی شهر بوشهر در یادداشتی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) نوشت: ر آستانه سالروز رحلت رهبری فرزانه و مقتدایی، بار دیگر ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم می‌شود.

روح‌الله خمینی (ره) بزرگ‌مردی از تبار نور بود که به‌راستی روح خدا بود و انقلابی را رقم زد که همچون انفجار نور در برابر سایه ظلمت رژیم ستمشاهی، نور امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره)، شخصیت همیشه ماندگاریست که نماد یک رهبر مردمی بود؛ از میان مردم برخاست، با مردم زیست و درنهایت یک نظام مردم سالار دینی را به یادگار نهاد.

از دیگرسو نیز، فرارسیدن نیمه‌ی خردادماه، یادآور قیام یاران باوفای ایشان، ملت مؤمن و انقلابی است که در ١۵خرداد ١٣۴٢، به مرجع تقلید خود لبیک گفته و مبارزات خود را آغاز کردند و بدین‌ترتیب نقطه‌ی عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام‌خواهانه رقم زده و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کردند.

اینک پس از گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز آن امام راحل عظیم‌الشان (ره)، با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته با آرمان‌های متعالی ایشان و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، تجدید پیمان کنیم.

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به هموطنان عزیز، به‌ویژه جامعه فرهنگ، هنر ورسانه استان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض کرده، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران عزیز اسلامی را از درگاه خداوند منان آرزو دارد.

شهرام شجاعی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false