×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی عملکرد آنچلوتی در ال کلاسیکو/ مسی ناکام در گلزنی مقابل رئالِ کارلتو

به گزارش چغادک نیوز، با بازگشت آنچلوتی به نیمکت رئال مادرید حالا بحث این است که نتایج ال کلاسیکو چگونه پیش خواهد رفت. کارلتو در بازی‌های ال کلاسیکو آمار موفقی نداشت ولی توانست فینال جام حذفی اسپانیا را با شکست دادن بارسا بدست آورد.

آنچلوتی ۵ ال کلاسیکو تجربه کرده که آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. او نشان داده مردِ ال کلاسیکو نیست ولی توانسته آماری جالب برابر مسی ثبت کند. کارلتو در اندیشه این است که با تمدید مسی این رکورد را ادامه دهد و بتواند آمار خودش را در این مسابقه مهم و کلاسیک بهبود بخشد.

مسی در مقابل رئال مادریدِ آنچلوتی ۵ بار به میدان رفته و تنها توانسته در ۴ مسابقه آن گلزنی کند. در آن ۴ مسابقه مسی عملکرد متوسطی به ثبت رسانده و اصلا نتوانسته مثل همیشه درخشان ظاهر شود.

*بررسی الکلاسیکوهای آنچلوتی

*۴ آبان ۹۲ ؛ بارسلونا ۲- رئال مادرید ۱

اولین ال کلاسیکوی آنچلوتی در مقابل تاتا مارتینو رقم خورد و بیش از همه چیز نبرد بیل و نیمار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. نیمار توانست در اولین ال کلاسیکوی خود گلزنی کند و یک پاس گل در این مسابقه به ثبت رساند. در آن مسابقه بارسلونا با چیپ دیدنی الکسیس، رئال مادرید آنچلوتی را ۲ بر یک شکست داد.

*۳ فروردین ۹۳؛ رئال مادرید ۳ – بارسلونا ۴

در این مسابقه مسی با ۳ پنالتی توانست هتتریک کند و برد بارسا مقابل رئال را به ثبت رساند. در این مسابقه از ۷ گل، ۴ گل با پنالتی‌های مسی و رونالدو به ثبت رسید و با اینکه بازی پرگلی بود ولی بسیار ماندگار نشد.

در این مسابقه اینیستا با ضربه پای چپ دیدنی دروازه رئال را باز کرد و بنزما نیز با ۲ گل خود توانست به مرد اصلی آنچلوتی در آن بازی نام گیرد.

*۲۷ فروردین ۹۳؛ فینال کوپادل‌ری ؛ بارسلونا ۱ – رئال مادرید ۲

گل دیدنی گرت بیل با سرعتی فوق العاده باعث شد تا ماندگارترین لحظه ال کلاسیکوی آنچلوتی رقم خورد. او توانست در غیاب ستاره اصلی خود یعنی کریستیانو رونالدو مقابل مسی بیایستد و قهرمانی جام حذفی را بدست آورد. در این مسابقه مسی یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های خود را به ثبت رساند. البته می‌توان دلیل اصلی آن مربی ناکام آن دوره بارسلونا یعنی تاتا مارتینو دانست که فصل را بدون جام با آبی‌اناری‌ها به پایان برد و اخراج شد.

*۳ آبان ۹۳ ؛ رئال مادرید ۳ – بارسلونا ۱

این بازی نیز تحت تاثیر بازگشت لوئیس سوارس پس از ۴ ماه محرومیت آغاز شد. ستاره اروگوئه‌ای که به دلیل گاز گرفتن کتف کیه‌لینی در جام جهانی، ۴ ماه محروم شد برای اولین بار برای بارسا در ال کلاسیکو به میدان رفت. او توانست پاس گل دیدنی به نیمار دهد و آغازی طوفانی در بارسلونا داشته باشد ولی در آن مسابقه تیم لوئیس انریکه شکستی بزرگ را تجربه کرد.

با اینکه بارسا گل اول بازی را خیلی زود وارد دروازه کاسیاس کرد ولی تاکتیک آنچلوتی جواب داد و رئال با درخشش رونالدو، ایسکو و بنزما به برتری ۳ بر یک رسید و یک برد مهم دیگر را به ثبت رساند.

در این مسابقه نیز مسی عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشت و اصلا نتوانست کاری برای بارسلونا انجام دهد.

*۲ فروردین ۹۴؛ بارسلونا ۲ – رئال مادرید یک

در این مسابقه لوئیس سوارس انتقام بزرگی از مادرید گرفت و با یک گل زیبا، نام خودش را به عنوان گلزن بزرگ ال کلاسیکو ثبت کرد. در این مسابقه تیمِ آماده لوئیس انریکه، اندیشه‌های کارلتو را نقش بر آب کرد و توانست با یک ضربه سر متئو و گل دیدنی سوارس به برتری ۲ بر یک دست یابد. گل آنها را هم مثل همیشه رونالدو به ثبت رساند ولی رئال نتوانست عملکرد خود را در این مسابقه حفظ کند و شکست دیگری برای آنچلوتی به ثبت رسید.

مسی در این مسابقه عملکرد بهتری نسبت به ال کلاسیکو قبل به ثبت رساند و توانست یک پاس گل به ثبت رساند.

هنوز ال زمان ال کلاسیکوی فصل آینده خبری نیست ولی مشخصاً تقابل دوباره مسی و آنچلوتی می‌تواند پای میلیون‌ها بیننده را به تلویزیون بکشاند. مسی و آنچلوتی هر دو می‌خواهند در این بازی بزرگ آمار خود را بهبود بخشند و بتوانند مقابل هم یک تقابل بزرگ را به اجرا گذارند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false