×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش چغادک نیوز،در نشست هماهنگی اجرای ساخت واحدهای مسکونی در بوشهر اظهار داشت: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان، ۶۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر ساخته می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: هم زمان با سوم خرداد  سال جاری، این پروژه در قالب یک برنامه مشارکتی بین این سه نهاد انقلابی آغاز و مسکن های ۵۰ متری با اولویت افراد فاقد مسکن و مسکن های غیرمقاوم وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت هر واحد ۵۰ متری، ۱۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و بر اساس یک برنامه زمان بندی شده در هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه، ۵ آذر در هفته بسیج و روز تاسیس کمیته امداد در ۱۴ اسفندماه، این واحدها به مددجویان تحویل داده می‌شود.

لطفی بیان کرد:با توجه به این که از ابتدای سال جاری قریب به دو هزار واحد مسکونی نیز از محل تفاهم نامه‌های موجود با سازمان برنامه و بودجه، استانداری بوشهر، بنیاد مستضعفان، شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در پارس جنوبی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیرین نیکوکار در حال ساخت است انتظار می‌رود تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از مشکلات خانواده‌های مددجویی به داشتن یک مسکن نوساز و مقاوم رفع شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false