×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی  ۲۲/۲/۱۴۰۰

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد؛ بعد از اینکه اصلاح طلبان بدلیل تغییر نگرش مردمی به اجماع لازم در خصوص تعیین گزینه نهایی خود نرسیده اند، جمعی از اصلاح طلبان حامی نظام و معتقد به مشارکت حداکثری در پایتخت، در پی مسجل شدن کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات، در حال راه اندازی تشکلی با نام” اصلاح طلبان حامی آیت الله رئیسی” در انتخابات ۱۴۰۰ می باشند که در راس امور و هیات موسسین آنها نیز یکی از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر قرار دارد که بزودی در استان نیز این تشکل فراگیر خواهد شد.

شنیده می شود، شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر در روزهای اخیر نشستی را جهت تعیین تکلیف و ارائه لیست واحد تشکیل داده اند که هنوز به جمع بندی لازم دست نیافته اند؛ ولی یکی از موضوعات مهم مورد بحث آنها، تعیین ۲۰ نفر در شورای شهر می باشد که مردم نیز لازم است در انتخابات شورای شهر بوشهر ۹ نفر از آنها را انتخاب نمایند.

شنیده می شود؛ مهدی هنردیده دبیر جامعه متحد جوانان اسلامی استان بوشهر اعلام کرده است: اگر شورای وحدت و ائتلاف به لیست واحدی در شورای شهر نرسند، جامعه متحد جوانان بصورت مستقل وارد شده و لیست واحدی را در شهرهای استان ارائه خواهد داد.

شنیده می شود؛ بزودی فرید شهاب دبیر کل جامعه متحدجوانان اسلامی و مسئول کمیته جوانان شورای وحدت کشور قرار است وارد استان بوشهر شده و نشستی را با دبیران جامعه متحد جوانان استان بوشهر و نامزد های مورد حمایت این جامعه در شهرستانها برگزار نماید.

شنیده می شود، دو تن از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر و عضو انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، در روزهای اخیر با حضور در پایتخت دیداری را با فائزه هاشمی، الیاس حضرتی دبیر کل اعتماد ملی و محمود صادقی دبیر کل مجمع مدرسین دانشگاه ها و عضو نهاد اجماع ساز، پیرامون اجماع بیشتر در این طیف سیاسی، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای و همچنین راه اندازی ستاد کاندیداهای اصلاح طلب در استان بوشهر برگزار کرده اند.

شنیده می شود، علی صوفی استاندار اسبق بوشهر بین سالهای ۶۴ الی ۶۸ قرار است به عنوان نماینده نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان کشور جهت ایجاد اجماع لازم و همدلی بین نیروهای اصلاحات در استان بوشهر حضور یابد.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد، با وجود اینکه قرار بود جواب نهایی شکایت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر در استان بوشهر ۲۱ اردیبهشت ماه از سوی فرمانداری به داوطلبان معترض اعلام شود، با وقفه ای چند روزه که برخلاف قانون و جدول زمانبندی انتخابات می باشد، اعلام شده است ۲۴ اردیبهشت ماه جواب نهایی اعتراضات ابلاغ خواهد شد؛ گفته میشود؛ هیات نظارت تعداد کمی از رد صلاحیت شدگان را تائید نموده و به همین خاطر کشمکش ها بر سر تائیدیه بیشتر به درخواست دولتی ها و رد صلاحیت بیشتر از سوی هیات نظارت وجود دارد که موجبات نگرانی شدید معترضین و مردم را فراهم آورده است.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ لیستی منتصب به یکی از نمایندگان مجلس در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر در حال شکل گیری است و مقرر شده است با رای آوری افراد مورد حمایت، فردی که از همراهان این نماینده، بر صندلی شهرداری بندر بوشهر تکیه زند.

شنیده می شود؛ نشست انتخاباتی شورای ائتلاف بوشهر پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ با هدف تحکیم وحدت بین نیروهای انقلاب؛ با مجمع نمایندگان استان در بوشهر برگزار شده و طی این نشست، نمایندگان مجلس تاکید کرده اند باید تلاش کرد تا دولت انقلابی شکل گیرد.

شنیده می شود؛ نشست شورای وحدت شهرستان دشتستان برگزار شد و طی آن حجت الاسلام جوکار به عنوان رئیس شورا، بخشعلی دهقایدی نایب رئیس، مرتضی قدوسی دبیر و غلامعلی زرنگار نیز به سمت سخنگوی این شورا منصوب شدند.

شنیده می شود، در روزهای اخیر گروهی به نام “پارتیزانان دکتر محسن رضایی” به سرکردگی سیامک برازجانی مسئول ستاد حسین لعلیان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعدادی از چهره های اصلاح طلب و فعالین فضای مجازی در استان بوشهر تشکیل شده است و بشدت در حال عضو گیری و جذب افراد به نفع محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false