۶۴۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۶۴۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد

به گزارش چغادک نیوز، احمد لطفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر صورت گرفته است و به صورت حضوری و مجازی این کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۳۲۰ پایگاه ثابت و ۳۲۵ گروه سیار مجهز به دستگاه کارت خوان در سطح استان با همکاری بانیان مساجد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری زکات فطره مردم استان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از فعال سازی درگاه‌های الکترونیکی برای جمع‌آوری زکات به صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: شماره کارت و کد دستوری برای جذب زکات فطریه در نظر گرفته شده است.

وی از جمع‌آوری جداگانه فطریه عام، فطریه سادات و کفارات خبر داد و اضافه کرد: فقط مؤسسات دارای کارت و مجوز مخصوص مجاز به جمع‌آوری زکات فطریه خواهند بود.

لطفی با بیان اینکه جمع آوری کنندگان زکات فطریه باید مبالغ جمع آوری شده را همان روز به حساب دبیرخانه ستاد زکات واریز کنند خاطرنشان کرد: سال گذشته شش میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشد.

دبیر ستاد زکات استان خاطر نشان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده مبالغ زکات فطریه نیز توسط دبیرخانه ستاد زکات بلافاصله برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار جمع آوری کنندگان قرار می‌گیرد.

لطفی اولویت هزینه کرد زکات فطریه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با نیازسنجی‌های انجام شده در کمیته امداد به محض جمع آوری زکات فطریه با اولویت به بیماران صعب العلاج و فرانشیزهای درمانی، حق استیجاری نیازمندان به مدت سه ماه و خرید وسایل سرمایشی و نیازهای ضروری در همان روز عید به حساب این افراد واریز می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false