۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرستان دیر توزیع شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرستان دیر توزیع شد

به گزارش چغادک نیوز،کریم علی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دو سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد، شهرستان دیر هم همچون دیگر شهرستان‌های جنوب استان، از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی بهره‌مند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش عظیمی از کارکنان پتروشیمی‌ها از شهرستان دیر تأمین می‌شود و از طرفی حجم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان دیر به نسبت دیگر شهرستان‌ها باید نگاه‌ها به این شهرستان بیشتر باشد.

علی حسنی با تقدیر از ورود شورای راهبردی به موضوع کمک‌های مؤمنانه، ادامه داد: در بحث توانمندسازی و فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان هم باید تلاش کنیم این مهم محقق شود.

فرماندار شهرستان دیر گفت: با توجه به جمعیت زیاد مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دیر انتظار داریم این کمک‌ها مستمر باشد و هم اینکه در بحث هم‌پوشانی همه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها امسال در زمینه تجهیز بیمارستان و مسائل آموزشی و ساخت مسکن و کمک‌های مؤمنانه فعالیت‌های خوبی انجام داده که امیدواریم مستمر باشد.

وی یادآور شد: شرایط کرونایی باعث شد در حوزه‌های عمرانی کمتر و بیشتر به حوزه بهداشت کمک شود که با مصوبات جدید در شورای راهبردی انتظار است حجم نامتوازن زیرساخت‌های شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌ها متوازن‌تر شود.

امام جمعه بندر دیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه امروز یکی از نشانه‌های روزه‌داری بحث کمک‌های مؤمنانه است، گفت: اگر روزه‌داری ما این اثر را نداشته باشد که نسبت به درد و آلام مردم بی‌تفاوت باشیم روزه‌دار واقعی نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: اقدام امروز شورای راهبردی پتروشیمی‌ها مبنی بر توزیع کمک‌های مؤمنانه لبخند شادی بر لبان محرومین و نیازمندان می‌نشاند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دیر درگذشته موردتوجه شورای راهبردی نبود و در سال‌های اخیر این عنایت شد که امیدواریم در آینده نسبت به گذشته جبران شود و در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کمک شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در شهرستان دیر وفاق خوبی در بحث کمک‌های مؤمنانه بین خیرین و نهادهای مختلف وجود دارد.

سید علی حسینی بابیان اینکه در سال‌های اخیر اوج کمک‌های شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در سرفصل‌های مختلف مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: ساخت ۵۵ واحد مسکن مددجویی در شهرستان دیر با همکاری شورای راهبردی در مرحله اجرا است.

وی افزود: همچنین در بحث اهدا تبلت دانش‌آموزی و کمک‌های مؤمنانه قدم‌های ارزنده از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برداشته‌شده که امیدواریم ادامه داشته باشد.

نماینده شورای راهبردی پتروشیمی‌ها گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه کمک به محرومین و نیازمندان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: امروز دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی این شورا به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در شهرستان دیر اهدا و توزیع می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false