۱۸۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام ۵ باند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۱۸۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ انهدام ۵ باند

به گزارش چغادک نیوز،ارسطو ترکمان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مبارزه با باندهای حرفه‌ای مواد مخدر ادامه دارد و با تلاش نیروها و دستگاه‌های مبارزه کننده تمام فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

وی تصریح کرد: هیچ کارگاه تولید مواد مخدر شیشه در استان بوشهر گزارش نشده است و مواد مخدر ورودی به استان بوشهر از استان‌های هم‌جوار و شرق کشور است.

ترکمان‌منش اضافه کرد: ۲۳۷ نفر معتادان متجاهر استان بوشهر در سال گذشته ساماندهی و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده است.

استفاده از سگ‌های موادیاب در بنادر و گمرکات

وی با تأکید به استمرار استفاده از سگ‌های موادیاب در بنادر و گمرکات گفت: با استقرار سگ‌های موادیاب در بنادر و گمرکات، فضای این مکان‌های تجاری برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: سال قبل ۱۸ تن و ۶۱۶ کیلوگرم انواع مخدر در استان بوشهر کشف شد که نسبت به سال ما قبل آن ۲۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای مبارزه کننده در بخش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر، مرزبانی، اطلاعات، سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت: سال گذشته با تلاش اداره کل اطلاعات استان بوشهر ۶۷ هزار لیتر مواد پیش ساز مواد مخدر در استان کشف شد.

ترکمان‌منش با بیان اینکه ۲۹ درصد از کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در سال گذشته در خشکی بوده است افزود: ۷۱ درصد از مواد مخدر کشف شده در سال گذشته از طریق دریا بوده که معادل ۱۳ تن است.

وی افزود: سال قبل ۳۶ باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی و ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف شد

توقیف ۳۳ خودرو حامل مواد مخدر

ترکمان‌منش توقیف ۳۳ خودرو حامل مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که مواد مخدر یادشده در سال جاری کشف نمی‌شد ۲۲ میلیارد تومان درآمد غیرقانونی نصیب قاچاقچیان می‌شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شده که از این میزان کشفیات ۱۶۸ کیلوگرم آن توسط اداره کل اطلاعات و مابقی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false