ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست

به گزارش چغادک نیوز،عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تولید مرغ دارای ظرفیت‌های خوبی است و تولید سالانه بیش از نیاز استان است.

وی بر لزوم تأمین نیازهای استان به عنوان یک اولویت تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ در استان بوشهر مناسب نیست و باید با تلاش مضاعف برای تأمین نیاز بازار اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار بوشهر بر لزوم برخورد با مرغ‌داری‌های متخلف تاکید کرد و افزود: وضعیت تولید مرغداری‌های و تحویل به کشتارگاه‌ها باید به صورت ویژه نظارت و کنترل شود و هر واحد مرغداری که به تعهدات خود عمل نکرد باید جریمه شود.

وی افزود: اداره کل پشتیبانی دام استان بوشهر تا به حالت عادی برگشتن وضعیت توزیع گوشت مرغ، موظف است روزانه به ظرفیت بالای ۱۰۰ تن در روز مرغ گرم را با قیمت مصوب تأمین و توزیع کند.

گراوند بیان کرد: مرغداری‌ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه فضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

وی از تشکیل پرونده برای مرغداری‌های متخلف استان خبر داد و افزود: این مرغداری‌ها باید از سوی تعزیرات حکومتی جریمه نقدی شوند و جهاد کشاورزی هم در عرصه میزان سهمیه نهاده دامی آنان برخورد کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده مرغداری متخلف در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: خروج مرغ زنده از استان بوشهر ممنوع است و مرغ زنده باید تحویل کشتارگاه‌ها شود برای ارسال به دیگر استان‌ها باید با هماهنگی و نظارت جهاد کشاورزی عمل شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false