دعوت جمعی از گروه‌های سیاسی استانی از “آیت‌الله رئیسی” برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
دعوت جمعی از گروه‌های سیاسی استانی از “آیت‌الله رئیسی” برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش چغادک نیوز؛با توجه به اینکه کمتر از ۳۵ روز دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود، به‌دنبال رسیدن به یک نامزد واحد می‌باشند، اما ‌‌تا امروز شور و هیجان انتخابات در جامعه دیده نشده و به‌خلاف دوره‌های قبل نه‌تنها مردم بلکه جریانات و نامزدهای احتمالی نیز وضعیت مشخصی ندارند و سردی خاصی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراگرفته است، اما با وجود این‌که تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی به‌صورت رسمی و یا غیررسمی اعلام نامزدی کرده‌اند.

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ها از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

دعوت شورای ائتلاف ‌استان اردبیل

در بیانیه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل خطاب به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی آمده است: قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است.

در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمت‌گزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای انقلاب دارا هستید.

دعوت شورای ائتلاف ‌استان سمنان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان سمنان نیز در نامه‌ای خطاب به غلامعلی حداد عادل، رئیس این شورا در کشور، خواستار حضور آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شدند.

در نامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خطاب به حداد عادل آمده است: همان‌طور که مستحضرید نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی حساس و حیاتی قرار دارد. انقلابی که به فرموده پیر خمین، انقلاب پابرهنگان بود.

اما با توجه به عملکرد کارگزاران نظام در دهه‌های اخیر معتقدیم چالش امروز کشور ارتجاع نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، خصوصاً «عدالت»، بی‌توجهی به معیشت مردم و…منجر به دوری از آرمان‌های امام و شهدا گردیده است. عدالتی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در صدر اهداف اولیه همه بعثت‌های الهی است و در جمهوری اسلامی نیز دارای همین شأن و جایگاه است درحالی‌که امروز با آرمان‌های امام و انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

همه دلسوزان انقلاب اهمیت و ضرورت شکل‌گیری دولت اسلامی و ایجاد کابینه‌‌ای قوی و کارآمد که مورد اجماع اکثریت باشد را درک کرده‌اند.

دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید با اعتماد به جوانان انقلابی، متعهد و متخصص به‌سوی قله‌های رفیع عدالت و سربلندی در جهان با مدیریت جهادی حرکت کند و در راستای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش نماید.

عملکرد جهادی و انقلابی و توجه به جوانان مؤمن انقلابی با مدیریت حضرت آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه موجبات اعتماد و رضایت اقشار مردم شریف ایران اسلامی را در پی داشته است که این نوع مدیریت در جهت آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی بوده است.

جناب آقای دکتر! جبهه انقلاب بیش از هر موقعیتی امروزه به وحدت و اجماع گفتمانی نیازمند است. ضمن احترام به‌تمامی کاندیدهای جریان انقلاب در ریاست جمهوری، تنها شخصیتی که موجب اجماع بین نیروهای انقلاب خواهد شد حضرت آیت‌الله رئیسی می‌باشد.

مضافاً اینکه سرمایه رأی ۱۶ میلیونی در انتخابات گذشته عملکرد چند سال اخیر ایشان در قوه قضاییه موجبات محبوبیت و مقبولیت‌ بیشتر ایشان بین آحاد جامعه گردیده است. لذا از جنابعالی تقاضا می‌شود تا همه تلاش خود را در فراهم نمودن زمینه حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را بکار گیرید تا همه باهم گام بلندی در مسیر چله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی دشمنان برداریم.

دعوت شورای وحدت و حزب مؤتلفه استان زنجان

شورای وحدت و حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان از آیت‌الله رئیسی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت و اعلام کردند: نخستین و تنها گزینه ما از اول آیت‌الله رئیسی است.

رضا رحیم‌پور، دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان در این زمینه اظهار داشت: تاکنون چندین بار از ایشان برای حضور در عرصه انتخابات دعوت شده است.

وی ادامه داد: معتقدم در شرایط کنونی کشور تنها گزینه‌ اصلح آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است، همچنین استقبال و اقبال عمومی از ایشان بسیار زیاد است.

دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان با تأکید بر اینکه روحیه، تلاش و ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله رئیسی می‌تواند هم موتور تحرک اقتصاد رکود باشد و هم از مفاسد و رانت اقتصادی که بیشتر در بدنه دولت اتفاق افتاد، جلوگیری کند.

وی تأکید کرد: به‌نظر می‌رسد آیت‌الله رئیسی ویژگی یک رئیس جمهور مقتدر، شجاع، مدیر و مدبر و دارای روحیه جهادی و عدالت را به‌طور اجماع دارد و بهترین گزینه است.

دعوت شورای ائتلاف ‌کردستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در نامه‌ای خطاب به حداد عادل آورده است: بدون شک قوه مجریه در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان دغدغه‌ها و منویات امامین انقلاب است نقشی بی‌بدیل و منحصر دارد. این جایگاه و مسئولیت با ولنگاری مدیریتی ایجاد شده در کشور مخدوش و امید و حرکت روبه جلو را کند و در بسیاری از عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انتظارات به حق مردم مستضعف نادیده گرفته شده است.

فضای ناامن اخلاقی ایجادشده در قامت دروغ، خویشاوندسالاری، اشرافیگری، تبعیض از یک سو و وضعیت نابسامان معیشت و کرامت مردم شهیدپرور ایران اسلامی از سوی دیگر قلب هر انسان آزاده و انقلابی را به درد می‌آورد.

پروژه دیپلماسی التماس و اشرافیگری سیاسی دولت، غرور و عزت ملت متدین و انقلابی را نشانه و ادامه روند می‌تواند حرمت و عظمت ایران اسلامی را مخدوش کند. در این برهه حساس و غبارآلود انتخاب رئیس جمهوری مردمدار و مردم‌باور که بتواند ریشه تمامی بی‌اخلاقی‌ها و ولنگاری‌های مدیریتی را خشک و با تعهد، تخصص و ولایتمداری جان تازهایی به کالبد نحیف مدیریت کشور بدمد بیش از هر زمان دیگری ضروری‌ست.

دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان کردستان (سنندج، سقز، بانه، دیواندره، بیجار، مریوان، سروآباد، کامیاران، دهگلان و قروه) با رصد نظرات مردم انقلابی و متدین شهرستان‌های خود، با عنایت به عقبه عملگرایی مدیریتی و روحیه فسادستیزی آیت‌االله سید ابراهیم رئیسی، وی را انتخاب اصلح برای سکانداری مدیریت کلان کشور در جایگاه ریاست جمهوری می‌دانند.

بدون شک حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ایجاد شور انتخاباتی می‌تواند نگرانی از چند دستگی جریانات انقلابی را رفع و همگرایی و هم‌افزایی را در جامعه افزایش دهد. لذا از حضرتعالی درخواست پیگیری انتقال خواسته و انتظار شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان کردستان محضر مبارک آیت‌االله رئیسی را داریم.

دعوت گروه‌های سیاسی استان خوزستان

‌پویش مردمی دعوت خوزستانی ها از سید ابراهیم رئیسی تا کنون با جمع آوری ۷۵۰۰ امضا در قالب ۵۸۰۰ امضا الکترونیکی در سامانه pbsde.ir و  ۲۰۰ امضا پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۴۷۱۴۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ امضاء مکتوب در سطح شهر، بزرگترین پویش دعوت مردمی در استان خوزستان و جزو ۵ پویش برتر کشوری از لحاظ جمعیت می باشد.

در متن دعوتنامه این پویش به آدرس pbsde.ir که جهت ثبت امضا الکترونیکی راه اندازی شده است اینگونه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب عظیم اسلامی و رستاخیز معنوی بشر است ، درطول ۴۲ سال حیات نورانی خود موجب برکات خارق العاده زیادی در کشور عزیزمان ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان گردیده است.

حرکت بسوی عدالت اجتماعی ، پیشرفت و آبادانی ، مبارزه با فقر و اختلاف طبقاتی و از همه مهمتر تلاش برای تعالی معنوی انسان از نقاط درخشان و پرافتخاری است که بر تارک پرخیر و برکت این نظام می درخشد و قلوب مستضعفین عالم را بخود جلب نموده است .

لازمه ی حفظ ، تداوم و گسترش این افتخارات چشم گیر و شگرف و نیز توفیقات بیش از پیش آن وجود مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی و همراه و آگاه به آرمانهای بلند امامین انقلاب است .

هرجا مدیرانی آگاه و با عملکردی منطبق بر روحیه ی انقلابی در مسئولیتهای مختلف این نظام قرار گرفتند توفیقات این نظام در خدمت به مردم این مرز و بوم و اعتلای پرچم عزت آزادگی ، رشد علمی و اقتصادی و معنوی بیشتر و بالاتر بوده است .

هرجا مدیرانی از غیر جنس انقلاب و بیگانه با روح انقلاب و اسلام ناب پا به عرصه ی مسئولیت گذاشتند متأسفانه موجب ایستایی و بعضاً انحراف و عقب گرد از آرمانها و خدمت به محرومین و همچنین سبب رنجش مستضعفان و دلدادگان به انقلاب در سراسر جهان شدند .

در شرایطی که استکبار جهانی در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و نظامی در حال تجربه ی شکست تلخ از این نظام برآمده از خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است تنها و مهمترین ابزار فشار به ملت ایران را که اصلی ترین پشتوانه ی نظام اسلامی هستند حربه ی جنگ اقتصادی و تحریم و یارگیری از طریق نفوذ در میان مسئولان میداند که غفلت از آن ، آسیبهای غیر قابل جبرانی متوجه این مرز و بوم خواهد نمود.

در چنین برهه ی حساس و مهمی از انقلاب اسلامی ، ما جمعی از اقشار مختلف مردم خوزستان در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از جنابعالی که بحمدلله دارای فهم عمیق از مبانی دینی و شناخت کافی از ظرفیتها و مشکلات کشور هستید ، درخواست داریم که با حضور در صحنه ی انتخابات ، خود را در معرض انتخاب قاطع و آراء عمومی مردم قرار دهید .

اکثریت مردم نجیب ایران ، شما را بعنوان مدیری انقلابی، جهادی، امین، آگاه، کارآمد، دلسوز و اهل مبارزه ی جدی و پیگیر با فساد و مفسدان میدانند و اقدامات شما در مسئولیتهای مختلف و متعدد ، مؤید این واقعیت و موجب امید و دلگرمی آنان شده است‌.

دعوت شورای ائتلاف ‌کهگیلویه و بویراحمد‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در نامه‌ای خطاب به حداد عادل آورده است: ۲۲بهمن ۵۷ در ایران اسلامی مبداء تحولی شد که جهان را در مسیر جدیدی قرار داد. به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» انقلاب اسلامی، تقابل دوگانه جدید «اسلام و استکبار» را ویژگی جهان معاصر نمود.

ایدئولوژی اسلامی در مردمی ترین انقلاب قرن،  زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و حرکت در مسیر باور به فراگیری عدل و داد و ایجاد زمینه طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه را فراهم نمود. این تحول عظیم، امید محرومان و حق طلبان و وحشت نظام سرمایه داری را در پی داشت.

دشمنان این انقلاب ، قبل و بعد از پیروزی انقلاب، لحظه ای از تلاش خود جهت توقف این نور امید فروگذار نکردند. فهرست طولانی از اقدامات نظام سلطه در حذف نظام مقدس اسلامی قابل برشمردن است. رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عنایت الهی و حضور مستمر مردم در حمایت از نظام اسلامی، نقشه های شیطانی نظام سلطه را همواره نقش بر آب نموده است. جنگ تحمیلی هشت ساله و بسیج منابع مادی و معنوی غرب و شرق، نه فقط به توقف انقلاب منجر نشد بلکه، به تقویت فرهنگ شهادت، ایثار و عمق بخشیدن به معنویت در جامعه انجامید.

جناب آقای دکتر، همانگونه که مستحضرید، خطر جدیدی که انقلاب را دچار چالش نموده، عبارت از تلاش نظام سلطه در مخدوش کردن کارآمدی نظام اسلامی است. مسیری که نظام سلطه بکار گرفته است در تاریخ معاصر ایران بارها آزموده و حرکت های استعمارستیز را به ناکامی کشانده است.

حضور و تقویت عناصر خود باخته در مجاری تصمیم سازی، در تقویت باور به ناکارآمدی نظام، مایه امید دشمنان است. بی شک نوع اداره کنونی کشور با آرمان های انقلاب و آموزه های امامین انقلاب هیچ نسبتی ندارد.

قابل درک نیست، در نظام اسلامی که یکی از آرمانها و دست آوردهای بزرگش در بسط عدالت است، چرا باید شاهد تصمیم ساز ارشدی باشیم که غفلت از تامین مسکن محرومان را افتخار خود تلقی می کند؟ چرا هر کجا و هر منبعی که منجر به تولید بود، زمینه تعطیلی آن فراهم و با بیکاری کارگران به فقر فراگیر و تورم و تضعیف پول ملی دامن زده شد؟ چرا در نظام تصمیم سازی کشور باید شاهد اتلاف پشتوانه های ارزی کشور به بهانه تنظیم بازار بود و یا این که چرا باید آمار ۱۲ تا ۲۵ میلیون دلاری قاچاق را تجربه کرد که جسم نحیف اقتصاد را به احتضار کشانده است؟  چرا باید شاهد اشرافیت و تبعیضی بود که باور به عدالت را در افکار عمومی دچار ضربه و مشروعیت باوری انقلاب را با چالشی غیر قابل جبران مواجه نموده است.

جناب آقای دکتر، وقتی گفته می شود نظام تصمیم سازی کشور، یعنی قوه مجریه. قوه مجریه مسئولیت اجرا و اداره جامعه را بر عهده دارد و نهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مدیریت می کند. جایگاه قوه مجریه در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته است تا جائی که رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور و مهم ترین منصب بعد از رهبری را در اختیار دارد. بی مبالاتی کنونی نظام مدیریت نهادهای اجرایی، مطلوب نظام سرمایه داری است و هیچ نسبتی با انقلاب و آرمانهایش ندارد.

بر این باوریم که بر اساس تجربه موجود، راهکار مقابله با توطئه ناکارآمدی نظام در قرار گرفتن عناصری باورمند به آرمانهای انقلاب در ساختار تصمیم سازی اجرایی کشور تعریف خواهد شد. بدون شک مصداق سازی در عرصه مدیریت کشور براساس باور انقلابی، موثرترین و شاید تنها راهکاری است که می تواند ضمن مقابله با توطئه ی ناکارآمدی بار دیگر مردم را به نظام اسلامی در مسیر ایجاد عدالت  و استقلال ایران اسلامی امیدوار کند.

صحبت کوتاه شود، امروز به تعبیر حضرت آقا، برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب، نیازمند مدیریت جهادی مبتنی بر باور به اصل ما می توانیم و حضور حداکثری مردم هستیم. امروز در بین مدیران و رجال سیاسی دلسوز انقلاب، کارنامه مدیریتی آیت الله رئیسی امیدها را زنده نگهداشته است.

حضور مدیریت باورمند به عدالت، پاک دست، حساس به استقلال و آرمانهای انقلاب برگ برنده نظام در نقش بر آب کردن توطئه ناکارآمدی است که آیت الله رئیسی نماد و مصداق چنین رویکردی به مدیریت قوه مجریه است.

بر این اساس، از دیار دلدادگان به انقلاب، سرزمین شهیدان و کسانی که نعمت انقلاب  را عمیقاً درک و دریافت کرده اند و در راه دفاع از انقلاب جوانان وارسته ای همانند شهید زرین ها و اورنگ ها را در دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب نموده اند، از جنابعالی  تقاضا می شود، تا همه تلاش خود را در فراهم نمودن  زمینه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را بکار گیرید تا همه با هم گام بلندی در مسیر چهله دوم انقلاب و حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و ناکامی  دشمنان برداریم.

دعوت شورای ائتلاف مازندران

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران از شورای ائتلاف مرکز برای نامزدی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دعوت کرد. در این نامه خطاب به حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: همان‌گونه که مستحضرید اگرچه تمامی انتخابات در جمهوری اسلامی با توجه به شرایط مکانی و زمانی خود حائز اهمیت بوده اما انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم را بدلیل عملکرد نامناسب و ناصواب دولت مستقر و در ورای آن ایجاد نوعی یاس عمومی نسبت به کارآمدی نظام در حوزه اقتصاد و اجرا، باید  مهم‌ترین انتخابات ریاست جمهوری  از ابتدای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون دانست.

با عنایت به نکته فوق  لازم است فردی از سوی جبهه انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات حضور یابد که اولا از سلامت ویژه نفسانی، مالی و اعتقادی برخوردار باشد و ثانیا در تبعیت از نائب بحق امام عصر(عج) پیشتاز و پیشانی باشد و ثالثا کارآمد، کاردان، کاربلد و امتحان پس داده در آزمون‌های سخت و میدانی مدیریت‌های مختلف باشد و رابعا قائل به توانمندی بی نظیر داخلی در عبور از مشکلات باشد و خامسا رای آور و رای دار و به تعبیری از مقبولیت و محبوبیت فراگیر عمومی و مردمی برخوردار باشد.

شورای ائتلاف مازندران پس از بررسی‌های فراوان و نیز با اخذ مشورت‌های عمومی و نخبگانی، با احترام به تمامی نامزدهای فعلی مطرح در جبهه انقلابی اسلامی، به این جمع‌بندی رسید که برادر عزیز  حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گزینه ای بسیار مناسب برای امر خطیر ریاست جمهوری هستند.

استدعای ما از جنابعالی بعنوان ریاست فراگیرترین و تعیین کننده ترین تشکل در جبهه انقلاب اسلامی این است از حضور ایشان مصرانه درخواست شود تا با اعلام حضور در عرصه انتخابات، دل عموم مردم ایران که اکنون عطشی ویژه برای حضور یک مدیر انقلابی و کارآمد در راس قوه مجریه را دارند شاد شود.

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بوچستان با صدور نامه‌ای که نسخه‌ای از آن برای دفتر استانی تسنیم ارسال شده، از آیت‌الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کرد. متن نامه به شرح زیر است: همانطور که مستحضر هستید ملت شریف ایران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارد. انتخاباتی که به لحاظ ویژگی‌های خاصش می‌تواند سرنوشت انقلاب اسلامی را به نحوی رقم بزند که تاکنون هیچ انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی نظیر آن را تجربه نکرده است.

در حالی که کشور عزیز اسلامی‌مان در معرض تهدیدات جدی اقتصادی-ناشی از عملکرد نامحرمان لیبرال‌مسلک غربزده- قرار دارد اما امیدها و فرصت‌های بسیار کم‌سابقه‌ای نیز در مقابل ملت عزیز ایران وجود دارد که استفاده از این شرایط برای اوج‌گیری ایران اسلامی به سمت قله‌های بلند پیشرفت و عزت نیازمند حضور یک نیروی جهادی معتقد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی، ضدفساد و عدالت‌طلب، مردمی و حامی توده‌های مستضعف، با عزم پرتلاش، معتقد به استقلال کشور و با تقوا در مسند قوه اجرایی کشور است.

بنا بر نظر اینجانبان حضرتعالی به جمیع جهات، دارای ویژگی‌هایی هستید که ملت عزیز ایران می‌تواند با طیب خاطر مسئولیت قوه مهم مجریه را در این برهه حساس و تاریخی بر دوش شما قرار دهد و به سمت غایت مهدوی انقلاب اسلامی با سرعت به پیش رود.

بر لزوم حضور حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فواید و دلایل بسیاری ذکر می‌شود اما یکی از مهمترین فواید-که بیش از همه کام مردم وفادار و کم‌توقع سیستان و بلوچستان شیرین می‌کند- اتفاق نظر و وحدت نظر توده‌های مردم شیعه و سنی حول محور شخصیت شما است.

لذا از حضرتعالی تقاضا می‌شود با جمع‌بندی همه جوانب امر در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات ۱۴۰۰ ان‌شاءالله برگ‌زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزنید تا مردم ستم‌دیده از دوست و دشمن، چون بسیاری از برهه‌های انقلاب و بهتر از آن دوران‌ها طعم عزت و اقتدار را بچشند.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان‌

احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: ایرانِ اسلامی در آستانه قرن جدید قرار دارد؛ قرنی که می‌بایست قرن تحول و دگرگونی در گام دوم انقلاب باشد. امروز تحول در نظام مدیریتی کشور به یک ضرورت تاریخی تبدیل شده است، همانطور که نسیم و رایحه تحول از دستگاه قضایی وزیدن گرفته و موجب امیدواری و نشاط مردم شده است.

انتظار افکار عمومی و جامعه علمی کشور این است که آهنگ تحول در همه نهادها و ساختارها جریان پیدا کند و تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود؛ چرا که بررسی علمی ساختار مدیریتی کشور نشان می‌دهد که جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه همه‌جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترش شفافیت و کارآمدی نهادها نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد که قلب آن نظام مدیریتی و اجرایی کشور است. امروز نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت این موضوع برای انقلاب و ایران عزیز و همین‌طور اقبال چشمگیر مردم برای حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، نویسندگان این بیانیه با توجه به دلایل ذیل خواهان حضور ایشان در عرصه انتخابات پیش رو هستند:

۱٫هرگونه تغییرات مهم و تعیین‌کننده در نظام جمهوری اسلامی در بستر حضور یک دولت قوی و در رأس آن یک مدیر قوی، با مشارکت رأی بالا و انسجام عمومی در سالهای پیش رو امکان پذیر خواهد شد. با توجه به مدیریت قوی آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضا، شخصیت اجماع‌ساز و اقبال افکار عمومی به ایشان، حضور چنین شخصیت ممتازی می‌تواند بسترساز شکلگیری دولت قوی و انسجام اجتماعی در آینده شود.

۲٫تحلیل نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر و پیش‌بینی تحولات آینده نشان می‌دهد که با توجه به اشتیاق عمومی برای حضور حضرت آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات، عدم حضور کاندیدای برجسته و مورد قبول مردم مانند ایشان می‌تواند منجر به کاهش احتمالی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شود، و در مقابل، حضور ایشان تضمینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است؛ چرا که مشارکت حداکثری مردم با انتخاب اصلح می‌تواند پایه‌های نظام را بیش از پیش مستحکم سازد.

۳٫دشمنان ایران اسلامی در پی آن هستند که در دوره آینده ریاست جمهوری، ریلگذاری کشور به سمت غرب را تثبیت کنند؛ این موجب دغدغه و نگرانی دلسوازان جامعه است، چرا که تجربه هشت ساله گذشته نشان داده است که این روند نه تنها عقب‌ماندگی کشور در حوزه‌های مختلف را جبران نکرده بلکه آن را تشدید خواهد کرد. حفظ استقلال و عزت ملی و باور به توانایی مردم با استعداد ایران و ظرفیتهای بی‌نظیر داخلی در کنار تعامل مثبت با دنیا و به دور از وابستگی و دلبستگی می‌تواند آیندهدرخشانی را برای مردم رقم بزند. حضور آیت الله رئیسی می‌تواند تضمین کننده اجرای این نگاه راهبردی در آغاز قرن جدید باشد.

۴٫امروز کارآمدی دستگاه اجرایی کشور به دغدغه تمام مردم تبدیل شده است. مقوله کارآمدی در نظام اسلامی از ارکان اصلی مشروعیت حکومت محسوب می‌شود. این در حالی است که بررسی برنامه‌های توسعه در طول دوره‌های شش‌گانه نشان می‌دهد که متأسفانه دولتها به دلیل عدم هماهنگی با سیاستهای کلی نظام موفق به اجرای صحیح سیاستها و مسیر پیشرفت لازم برای جمهوری اسلامی نشدند و با اصالت دادن به بیرون و شرطی ساختن اقتصاد کشور، کارآمدی نظام اجرایی کشور را با اختلال مواجه ساخته و موجب به هدر رفتن منابع کشور شده‌اند. با توجه به این مهم
و همینطور تجربۀ مدیریتی آیت الله رئیسی در مجموعۀ آستان قدس رضوی و دستگاه قضا نشان می‌دهد که شخصیتی چون ایشان می‌تواند با مدیریت قوی و پیگیر برای حفظ منافع ملی، کارآمدی نظام اداری را ارتقا داده و امید و اعتماد مردم به سیستم اجرایی کشور را بهبود بخشد.

۵٫نویسندگان این متن از دغدغه حضرت آیت‌الله رئیسی برای عینیت‌بخشی به اصول تحول قضایی نظیر مبارزه با فساد، گسترش شفافیت، عدالت الکترونیک و هوشمندسازی دستگاه قضا، گسترش آزادی، دفاع از حقوق عامه نظیر مبارزه با خصوصی سازی های غیراصولی و دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات قضایی بر مبنای برنامۀ پنج سالۀ سند تحول قضایی مطلع هستند و اقدامات انجام شده، در حال انجام و اقداماتی که باید در آیندۀ نزدیک صورت گیرد، را با حساسیت و وسواس پیگیری می‌کنند.

دعوت شورای ائتلاف استان مرکزی

در آستانه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در نامه‌ای خطاب به ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خواستار درخواست از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری شد.

شورای ائتلاف استان مرکزی در این نامه با اشاره به اهمیت قوه مجریه در کشور اظهار داشت: همان طور که در بیانات امام  خامنه‌ای(مدظله العالی) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می‌رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر بر کشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

این بیانیه افزوده است: با توجه به بررسی‌های میدانی و هم‌اندیشی نخبگانی و با توجه به نظرسنجی انجام شده در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح استان، مبنی بر اقبال عمومی به سمت آیت الله رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سابقه درخشان ایشان در زمینه‌های مختلف مدیریتی با رویکرد عدالت‌محوری، هم‌اکنون که در مقام عالی قوه قضائیه خوش درخشیده‌اند حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را راه برون رفت از اوضاع اسفبار کنونی و مواجهه با عوام‌فریبی غربگرایان می‌دانیم.

شورای ائتلاف استان مرکزی در این بیانیه تصریح کرده است: بدون تردید با شخصیت محبوب و مقتدر وی و اینکه ایشان تنها فردی هستند که می‌توانند با ایجاد اجماع، وحدت و همدلی در میان نیروهای جریان‌ها و کنشگران سیاسی زمینه را برای ایجاد تحول در اداره کشور و حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی را فراهم کرده و امکان بهره‌گیری از همه کاندیداها و عناصر فعال، انقلابی، فداکار و جهادی در مجموعه وسیع دولت وجود دارد و در این راه از همه ظرفیت‌های نیروهای معتقد به نظام و انقلاب استفاده خواهد شد.

این بیانیه عنوان کرده است: ضمن احترام به تک تک کاندیداهای جبهه انقلاب، از محضر حضرتعالی درخواست می‌شود از  آیت‌اله رئیسی برای ثبت نام به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری و ایجاد یک دولت کریمه در راس نظام جمهوری اسلامی پیش رو  دعوت بفرمایید، باشد که توفیق خدمات بی شائبه افزونتر  ایشان مورد رضایت خداوند منان قرار گیرد.

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی درخواست کرد که با جمع‌بندی همه جوانب امر، در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات ۱۴۰۰ برگ زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزند.

در نامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه آمده است: آگاه هستید که در چه برهه خاص و حساسی قرار داریم؛ از سویی در کشور با وفور استعدادها و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مواجهیم که در صورت بهره‌گیری و استفاده درست بر هر مشکل فائق می‌آیند و از جهتی با دشمنانی که به ضعیف‌ترین دوران خود در چند دهه گذشته رسیده‌اند.

شورای ائتلاف کرمانشاه با اشاره امید واهی دولتمردان به مذاکرات تأکید کرده است: دولتمردان کشور را بگونه‌ای اداره کرده‌اند که بر سر گنج، به رنج گدایی مبتلا گشته‌ایم؛ حضرات دولت، چشم بر خود بسته و چشم عنایت به کدخدا گشاد نموده‌اند. چه ننگی از این بالاتر که اگر ایران ایالتی از ایالات آمریکا بود استقلال عمل دولتمردانش بیش از دولتمردان کنونی بود و چه غصه‌ای از این بالاتر که اوضاع کشور و انقلاب بجایی رسیده است که دولتمردانش همه دردها را از واشنگتن و درمان‌ها را هم از آنجا می‌جویند؟

در ادامه این نامه آمده است: امروز بار دیگر در آستانه انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داریم تا بتوانیم این تصویر کریه را از چهره حکمرانی کشور برداریم اما مع‌الاسف بسیاری از بزرگان و مدعیان انقلابی‌گری نه تنها از سال ۹۲ و این ۸ سالی که بر ملت رفته است درس نگرفته‌اند بلکه بگونه‌ای سخن می‌گویند و عمل می‌کنند که به ذهن می‌آید کمر بر تکرار سال ۹۲ و افتخار بر خلق چنان فتح الفتوحی محکم بسته‌اند!

این نامه می‌افزاید: می‌دانیم حضرتعالی در قوه قضاییه برنامه‌ای بلند مدت دارید و قطعاٌ حضور در آن سنگر نیز می‌تواند خدمات بی‌نظیری را به بار آورد اما بدون تعارف در برهه کنونی، ضرورت‌های کشور و برخی منیت‌های مدعیان انقلاب بگونه‌ای است که بسیار بیم آن می‌رود که دولت سوم روحانی تکرار شود و بدون شک اگر این ناکارآمدی عریان تکرار گردد بعید است مجالی برای جبران آن نباشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با اشاره به شیوه مدیریت انقلابی آیت‌الله رئیسی آورده است: خواهشمندیم با جمع‌بندی همه جوانب امر، در صورت صلاحدید با ورود به انتخابات ۱۴۰۰ برگ زرینی از کارآمدی و فسادستیزی را در تاریخ انقلاب رقم بزنید تا مردم ستم دیده از دوست و دشمن، چون بسیاری از برهه‌های انقلاب و بهتر از آن دوران‌ها طعم عزت و اقتدار را بچشند.

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان‌

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان با ارسال نامه‌ای‌‌ از آیت الله ‌رئیسی رئیس قوه قضائیه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این نامه آمده است:  اکنون که شرایط ویژه‌ای در آستانه انتخابات‌های ۱۴۰۰ بر کشور حاکم است و دشمنان داخلی و خارجی از هیچگونه تلاشی برای انحراف افکار عمومی، تفرقه‌افکنی و توطئه در قالب‌های مختلف برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث شهدا دریغ نمی‌ورزند با وضع موجود سکان بسیار مهم قوه مجریه و ریاست جمهوری آینده باید به کسی سپرده‌ شود که با التزام عملی بالا به ولایت مطلقه فقیه کشتی ایران اسلامی را با همه اقتضاعاتش به ساحل توانایی و آرامش رهنمون باشد.

لذا با توجه به جایگاه و اهمیت قوه مجریه و ریاست جمهوری که می‌تواند در حوزه‌های مختلف  اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و فرهنگی کشور اثرگذار وچاره‌ساز باشد و از طرف دیگر با توجه به نظرسنجی انجام شده در شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور، مبنی بر اقبال عمومی به سمت حضرت  آیت الله رئیسی جهت حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به سابقه درخشان ایشان در زمینه‌های مختلف مدیریتی با رویکرد عدالت‌محوری، هم اکنون که در مقام عالی قوه قضائیه خوش درخشیده‌اند.

خواهشمند است نسبت به درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان دیار ۸هزارشهید سرافراز با پرچمداری حبیب حرم شهید سردار حاج حسین همدانی، مبنی بر حضور حضرت آیت الله رئیسی درعرصه انتخابات ریاست جمهوری‌؛ اقدام و در این خصوص پی‌گیری و مدیریت لازم را مبذول فرمائید.

دعوت شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ‌استان خراسان‌شمالی

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی و چند گروه مردمی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و آیت الله رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

شورای وحدت نیرهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی که چندی پیش حضور خود در فرایند انتخابات ۱۴۰۰ را علنی کرده است٬ در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه٬ اعلام کرد: استحضار دارید قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از  اهمیت بالایی در کشور برخوردار است. در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمتگزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

در ادامه این درخواست آمده است: اعتقاد داریم  با استقرار دولت مستضعفان و پابرهنگان و آشنا به مشکلات کشور و معتقد به درون زا بودن مسیر پیشرفت کشور،  سوء تدبیرها پایان خواهد یافت و امید به آینده ای روشن و اقتدار بیشتر نظام در عرصه بین المللی گسترده خواهد شد.

شورای وحدت نیروهای انقلاب تاکید کرده است: بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای انقلاب دارا هستید و از طرفی برخورداری از سرمایه رای ۱۶ میلیونی در انتخابات گذشته و محبوبیت و مقبولیت ناشی از رفتار انقلابی تان در نزد آحاد جامعه امکان استقرار دولت اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: صمیمانه از حضرتعالی درخواست می‌نماییم با استعانت از شهدا و امام شهداء جهت یاری رهبری معظم انقلاب و مردم صبور  در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام نمایید. یقین داریم با پشتیبانی آحاد مردم و مشارکت ستودنی و حداکثری آنها، زمینه برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی فراهم است.

جمعی از طلاب٬ دانشجویان و نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام درخواست جدی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ و گرم کردن تنور انتخابات در استان٬ پویش مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه را کلید زدند.

در این بیانیه آمده است: شما مردم خوب در  استان زرخیز و پر استعداد خراسان شمالی ” باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها ” که در بصیرت، دینداری و ولایتمداری شهره خلایقید و به همین سبب رهبر فرزانه و حکیم دردانه انقلاب، این دیار زنده و پرجوش را ” گنجینه معرفت ها ”  نام نهاد. در این برهه سرتاسر تلاطم و پر از حساسیت، فرصت را مغتنم شمرده و به استحضار می رسد٬ در راستای ادای مسوولیت‌های دینی و اجتماعی و با عنایت به نزدیکی دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پس از مدت ها رایزنی و همفکری، جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی و سیاسی استان که جای خالی “جریان پویش انقلابی و مشارکت حد اکثری” را احساس کرده بودند، بر آن شدند  تا به عون و نصرت الهی و در سایه امید به همدلی و همراهی شما نیکوسیرتان، پویشی مردمی را  ایجاد و سازمان دهی نمایند.

جوانان و طلاب جهادی خراسان شمالی تاصریح کردند: اینک مفتخریم که در ایام روز جهانی قدس که یادگار بی نظیر خمینی کبیر (ره) است با اعلان موجودیت این جریان انقلابی، اعلام داریم به عنوان فرزندان این بوم و بر، در کنار شما خوبان و همه فرهیختگان و نخبگان، تشکل‌ها و جریان‌های همسو با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و همه آنان که دل در گرو تحقق بخشی اهداف متعالیه اسلام عزیز و منویات امامین انقلاب دارند و برای این مردم نجیب و شریف دل می‌سوزانند و تمام هم و غمشان به جای سهم خواهی، تامین منافع و مصالح مردمی است، با همه تواضع و اخلاص ایستاده‌ایم .

پویش مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرده است: امید داریم که در سایه ترویج ارزش های انقلابی و دینی و روشنگری‌های عالمانه و منصفانه زمینه سپرده شدن مصادر امور در دولت آینده به شایستگان مومن و انقلابی، معتقد و کاردان، امین و پرکار و حاضر در همه عرصه‌های میدانی٬ علمی، فرهنگی،  دیپلماسی فعال بین المللی و… را فراهم سازد تا این روزهای پر مخاطره و اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی ملت، در سایه عمل جهادی و مردم باور و با بهره‌گیری درست از تجربه دیگر ملت‌ها؛ تبدیل به حلاوت ناشی از حسن انتخاب و همراهی در ارتقای ملک و ملت گردد .

دعوت شورای ائتلاف استان گلستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان هم با توجه به در پیش بودن اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام  دوم انقلاب اسلامی و اهمیت فوق‌العاده‌ این انتخابات در سرنوشت ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی، علاوه بر برشمردن ویژگی گزینه اصلح، از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برای حضور در این دوره از انتخابات دعوت کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرده است: با توجه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان بازوی اصلی ولایت مطلقه‌ فقیه و مجری قانون اساسی، نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی داشته باشد.

این شورا معتقد است: پس از فراز و نشیب‌هایی که در گام اول انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و با توجه به رویکرد غربگرایانه‌ و منش اشرافی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای  بارها بر ضرورت روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی تاکید داشته‌اند. البته معظم‌له در تبیین معنای این فرمایش خود فرمودند: “من معتقد به تکیه‌ی به نیروهای جوانم… منتها اینکه ما می‌گوییم در مدیریت‌ها از این‌ها استفاده بشود، معنایش این نیست که نسل قبلی را به‌کلی بشوریم بگذاریم کنار! نه، بر حسب اقتضاء یک‌جا مدیریت یک جوان و یک‌جا مدیریت یک فرد مجرب و کارکشته…” فلذا با عنایت به جایگاه مهم ریاست جمهوری، وجود یک فرد مجرب و کارکشته و در عین حال برخوردار از نشاط جوانی، در اولویت قرار دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی برخی ویژگی‌های کاندیدای اصلح اعلام کرد: یکی از شاخص‌های مهمی که مقام معظم رهبری درباره‌ جایگاه ریاست جمهوری مطرح فرمودند، “ضد فساد بودن” رئیس جمهور است و در شرایطی که مردم ما از وجود مفاسد گوناگون در دستگاه‌های دولتی رنج می‌برند، لازم است فردی فسادستیز در راس قوه‌ی مجریه قرار گیرد تا بار دیگر سطح اعتماد عمومی به کارگزاران نظام ارتقا یابد.

این شورا تأکید کرده است: با توجه به اینکه افراد متعددی از نیروهای جریان انقلابی، برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند، به نظر می‌رسد ضرورت دارد شخصیتی پا به این عرصه بگذارد که بتواند انسجام حداکثری نیروهای انقلاب را تضمین کند و سایر نامزدهای محترم نیز آمادگی حمایت از او را داشته باشند. به نظر می‌رسد بهترین گزینه‌ای که می‌تواند واجد همه‌ شاخص‌های مزبور باشد، کسی نیست جز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که بحمدالله پشتوانه‌ مطالبه‌ عمومی بدنه‌ مردمی جریان انقلابی را نیز به همراه دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان از شورای مرکزی خواسته تا در خصوص دعوت از این شخصیت شایسته، توانمند، انقلابی، فسادستیز، کارآمد، مردمی و ولایتمدار هرچه زودتر اقدام کنند.

دعوت دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد

با صلوات به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و با درود بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام راحل(ره) و عرض سلام به محضر مولا و مقتدای مسلمانان جهان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان و آرزوی تداوم توفیق در خدمتگزاری به مردم و انقلاب برای جنابعالی، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها تشکل مستقل برآمده از متن جامعه پر برکت دانشگاهیان، دانش آموختگان و اساتید کشور مراتب ذیل را به حضور معروض می دارد:

۱- جمهوری اسلامی امروز در آستانه تحولی عظیم فراروی مسیر خویش قرار گرفته است. ما معتقدیم تاریخ به رغم  آنچه برخی “منحرفین و سازشکاران” می پندارند در” پستو ها و نهانخانه ها  و در خفا ” شکل نمی گیرد. تاریخ لحظه لحظه ماهیت حیات مردم و امید ها ، فداکاری ها ، جانبازیها و ایثار آنان در بستر حرکت جهانی انقلاب اسلامی است که در آستانه تحقق “فتح قریب” قرار گرفته و هم از این روست که دشمن از هر دهانی حتی دهان آنانکه به نظر خودی می رسند سخن گفتن با مردم و رخنه در باورها و اعتقادات آنان را آغاز کرده است . جامعه در شرایط حاضر و در برابر این بحران نیازمند هدایت و راهنمایی بزرگان و سکانداران خویش است.  به زعم ما، آنچه در پیش روست به مراتب عمیقتر و مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر در نظام اجرایی کشور است . تحلیل ما از شرایط موجود آنست که دشمن اینبار در پی تغییر عمیق مسیر انقلاب اسلامی در پوشش مداخلات انتخاباتی است و این مهم ضرورتا می باید آرامش را از هر فعال سیاسی در خط انقلاب سلب کند و همه دلبستگان انقلاب اسلامی را با تمام توان در عرصه حاضر کند. دلیل نخست ما در دعوت از حضرتعالی برای حضور در این عرصه و بی اثر کردن فتنه هایی است که متن انقلاب را نشانه گرفته اند و  در اثر بی عملی انقلابیون و یا اشتغال آنان به رقابت های درون جبهه ای در مسیر پیشروی هستند.

۲- انقلاب اسلامی همواره یاران خود را در بزنگاهها و بحرانها بازشناخته است. ما به عنوان یکی از پر شمارترین خانواده های دانشگاهی کشور گواهی می دهیم حضرتعالی به عنوان یکی از جوانترین همراهان انقلاب از روزهای نخستین نهضت و استقرار نظام همواره در جبهه برحق نیروهای سیاسی کشور قرار گرفته اید و در دورانی که آفت زدگان مبتلا به  دنیا خواهی ، قدرت طلبی و عاشقان مقام منفردا مسیر خود را از جبهه انقلاب  جدا کردند مردانه بر مسیر حقیقت انقلاب ایستاده اید و در ادای دین به محتوای اصیل انقلاب ذره ای مماشات نکرده اید و حتی در عرصه هایی که عمل انقلابی ممکن بود شخصیت شما را آماج حمله ها واقع کند ، حق انقلاب و نظام را بر شخصیت سیاسی خود مقدم داشته اید  و عرصه تکلیف را به مصلحت واگذار نکرده اید. کشور ما امروز و در آستانه این تحول عظیم نیازمند صدای رسایی است که بی پرده از حقیقت انقلاب سخن بگوید و با اتکای به سلامت نفس و” عدم وابستگی به جریانات موسمی سیاسی و قاعدین بر سفره انقلاب” و در پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نوسانات عرصه مدیریت اجرایی کشور را به حداقل ممکن کاهش دهد و مسیر پیش روی نهضت را هموار سازد. ما به عنوان یکی از خادمان جامعه دانشگاهی کشور حضرتعالی را به عنوان شاخصترین شخصیت حاضر در این عرصه می شناسیم.

۳- ما معتقدیم تشبیه انقلاب اسلامی از سوی ما اهلان به سفره، دستاورد تساهل و تسامح و بی خبری و غفلت از حقیقت محتوای انقلاب اسلامی و زمینه ساز  رسوخ فساد است و مفسد  در هر مقام و موقعیت می باید بدون ملاحظات سیاسی قلع و قمع و رسوا شود. جریان فساد انقلاب اسلامی را به آرامی از درون سست می کند و اینچنین است که انقلاب که روزی مسلخ عاشقان بوده و قریب به ۵۰ سال است با ایثارگران و جهاد و شهادت به این درجه از تاثیر جهانی دست یافته است از سوی برخی جریانات به سفره تشبیه می شود و پدیده “سفره پنداری انقلاب اسلامی” علاوه بر زمینه سازی برای فساد اقتصادی و سست کردن اعتقادات مجریان در نهایت سبب اخلال در امنیت و لطمات جبران ناپذیر به کشور و انقلاب خواهد شد. امروز اولویت اصلی کشور مبارزه با فساد در تمامی اشکال و ابعاد آن است و سوابق حضرتعالی در مبارزه مجاهدانه با مفسدین نشان می دهد نقش حضرتعالی در این خصوص بی بدیل و غیر قابل جایگزینی است. از اینرو وظیفه خود  میبینیم بر حضور شما در این عرصه تاکید کنیم و بر این دریافت اصرار کنیم و مجدانه حضرتعالی را به حضور در این عرصه فرا بخوانیم.

۴- پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه و تمسک به اصل ولایت مداری به عنوان جریان هدایت و مسیر فتح ، یکی از شاخصترین و اصیلترین خاستگاههای تحقق دولت انقلابی است و مسیر گذشته انقلاب نشان می دهد عبور نظام از بحرانها و دشواریها صرفا با اتکای به مقام معنوی هدایت ولایی میسر شده و اگر جز این بود چگونه یک ملت می توانست در برابر بزرگترین مخاطرات بایستد و عزت و تمامیت خود را حفظ کند. ما معتقدیم دولت آینده با ریاست حضرتعالی ضمن به منصه ظهور رساندن شاخصهای کارآمدی و خدمت رسانی می تواند الگویی بی بدیل از  ولایت مداری را به مردم معرفی کند که تمام توطئه ها و جریان سازیها را خنثی می کند و به حاشیه می راند.

در پایان بار دیگر از حضرتعالی دعوت می کنیم با قدم گذاشتن در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری ندای یاریخواهی منتظران تحقق دولت انقلابی را پاسخ دهید و با حضور و حمایت یکایک ملت مسلمان ایران گامی بلند در جهت تحقق اهداف غائی انقلاب اسلامی بردارید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false