صلاحیت بیش از ۹۹ درصد داوطلبان شورا‌های روستایی بوشهر تایید شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
صلاحیت بیش از ۹۹ درصد داوطلبان شورا‌های روستایی بوشهر تایید شد

به گزارش چغادک نیوز،محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: صلاحیت ۹۹.۱۵درصد از داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در هیات‌های اجرایی بخش‌های ۲۶ گانه این استان به تایید رسید.

او افزود: براین اساس صلاحیت ۲هزار و ۹۳۸ نفر در هیات‌های اجرایی بخش‌های ۲۶ گانه استان بوشهر بررسی شد که از این شمار دو هزار و ۹۱۳ نفر تایید شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۲۵ نفر معادل ۸۵ صدم درصد از ثبت نام شدگان برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان رد صلاحیت شدند.

ایرانی عنوان کرد: براساس آمار‌های موجود ۲۲ نفر از ثبت نام شدگان شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر نیز قبل از هر بررسی در هیات‌های اجرایی انصراف داده‌اند.

او گفت: دو هزار و ۹۶۰ نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری استان بوشهر ثبت نام کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: در مجموع در این استان ثبت نام از داوطلبان برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا و ۱۵ تیره عشایری انجام گرفت و داوطلبان برای کسب هزار و ۲۸۹ کرسی شورای روستایی در ۲۶ بخش و ۴۵ کرسی در تیره‌های عشایری رقابت می‌کنند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری،  ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false