×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان افزایش یابد

به گزارش چغادک نیوز، ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دشتستان در حوزه درمانی با مشکلات و کمبودهایی روبرو است که باید نگاه بهتری به این شهرستان صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به تعداد بالای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود با نگاه بهتر سازمان تأمین اجتماعی شاهد ارائه خدمات بهتری در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان از بخش‌ها و امکانات حداقلی هم برخوردار نیست اضافه کرد: انتظار داریم ضمن توسعه این مرکز و احداث بخش‌های جدید، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی لازم آن نیز تأمین شود.

رضایی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم در بخش‌های مختلف دشتستان ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی است، تصریح کرد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شبانکاره، آب‌پخش و سعدآباد و نیز مناطق ارم و بوشکان حق مردم این مناطق است.

وی با ابراز خرسندی و تقدیر از صدور مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شبانکاره، خواستار تسریع در ساخت این درمانگاه شد و افزود: صرف صدور مجوز برای یک درمانگاه مشکل مردم را حل نمی‌کند بلکه مهم انجام کار، اجرایی کردن پروژه و بهره‌مندی مردم از مواهب آن است اگر چه درخواست ما احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شبانکاره است و جا دارد که سازمان تأمین اجتماعی در این شهر مهم دشتستان بیمارستان احداث کند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد حوزه درمان دشتستان تاکید کرد: ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای آب‌پخش و سعدآباد و همچنین ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در منطقه ارم و بوشکان ضروری است.

رضایی با تاکید بر لزوم عدالت درمانی و نگاه بدون تبعیض به مردم همه بخش‌ها، بیان کرد: در همین راستا در نامه‌ای از رئیس محترم سازمان تأمین اجتماعی خواسته‌ایم تا ضمن تکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان، زمینه راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در سعدآباد و آب‌پخش را نیز در سریع‌ترین زمان فراهم ساخته و برنامه‌ریزی لازم برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در ارم و بوشکان نیز مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان دشتستان، این مطالبات منطقی و بحق بوده و انتظار می‌رود نیروهای دشتستانی که در سازمان تأمین اجتماعی مسئولیت‌های مهمی دارند، به این مطالبات توجه جدی و عملی داشته باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false