×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بسیج سازندگی ۵۵۶ پروژه در استان بوشهر اجرا کرد

به گزارش چغادک نیوز، ذوالفقار عباسی‌فر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی تلاش گسترده‌ای را برای توسعه سازندگی، محرومیت‌زدایی و پیشبرد اهداف اقتصادی مقاومتی داشته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۵۵۶ پروژه سازندگی شامل پروژه‌های کوچک و عمرانی و زودبازده، تکمیل مساجد، ساخت آب‌انبار، غسال‌خانه و… با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال در استان بوشهر احداث شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر بیان کرد: از این طرح‌ها ۳۷۷ مورد مربوط به احداث مسکن مددجویی بوده که با همکاری کمیته امداد ساخته شده و مباقی هم شامل طرح‌هایی همچون مخرن آب، پایگاه‌های اقتصاد مقاومتی، مسجد، آب‌انبار و.. بوده است.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۱۷۲ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر بیان کرد: طی سال گذشته تمرکز ما بر ارائه خدمات در زمینه مقابله با کرونا بوده است که تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و بسته‌های معیشتی از اقدامات مهم این حوزه است.

عباسی‌فر از اجرای ۱۲ پروژه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و مانع‌زدایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: ۱۰ مورد این پروژه‌ها مربوط به احداث راه روستایی است که در چاه‌پیر، ریز، آباد، سعدآباد، فاریاب، انگالی، لاور، سنا، محمدی، بردخون و آبدان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه عبابافی در روستای بحیری شهرستان دشتی و استخر آب در شهرستان گناوه از دیگر طرح‌های حوزه اقتصاد مقاومتی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false