×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر سرزمین مقاومت است/ هزاران رئیس‌علی آماده دفاع هستند

به گزارش چغادک نیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در همایش مکتب حاج قاسم سلیمانی، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی اظهار داشت: یکی از یادگارهای ماندگار حضرت امام خمینی انتخاب روز قدس بوده است.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس پیروزی نهایی را بشارت می‌دهد اضافه کرد: روز قدس بیانگر این است که اسلام، مردانی تربیت می‌کند از مکتب ماه مبارک رمضان و اوج آن پس از شب‌های قدر در آخرین جمعه تجلی می‌یابد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر جایگاه و نقش مهمی در مبارزه با استعمار و مقاومت در برابر متجاوزان دارد و این استان چهار بار در برابر انگلیس متجاوز مقاومت کرد و در مبارزه با تهاجم اروپایی‌ها و استکبار جهانی دارای کارنامه باشکوه است.

وی افزود: استان بوشهر با تمام وجود چون شهید سلیمانی در خدمت مقام معظم رهبری است و اگر رئیسعلی‌ها به شهادت رسیدند اکنون هزاران رئیس‌علی دلواری آماده جان‌فشانی هستند و اگر شهید سلیمانی در میان ما نیست مکتب این شهید در میان مردم قرار دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در ردیف شهدای تاریخ اسلام قرار گرفته است خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی را نمی‌توان به دنیای کنونی و معاصر محدود کرد و ایشان ستاره‌ای پرفروغ و بدون فروغ است که عصاره تاریخ شهادت است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به صفات سردار شهید سلیمان، ایشان را فردی با بصیرت، با ایمان، با تقوا، با اخلاق، ولایت‌مدار، استکبارستیز، آخرت گرا، آخرت بین، شجاع، مجاهد، مقاوم، شهادت خواه معرفی کرد.

وی با اشاره به شهید سلیمانی در مسیر اهداف نظام و حکومت اسلامی، ولایت‌مداری و اطاعت از مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد افزود: شهید سلیمانی از دنیا عبور کرده بود و به فضایی فرا دنیا پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بودند که آن چنان در اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و تمامی زوایای اسلامی هضم شده و نماد مکتب اسلام بود.

وی شهید سلیمانی و سپاه قدس را یکی از مؤلفه‌های بی‌بدیل و اقتدار آفرین ایران اسلامی و جهان اسلام دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی قدرت مضاعف به سپاه قدس و ایران اسلامی می‌دهد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false