×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌ آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر بهره‌برداری شد

به گزارش چغادک نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین گفت: برای اجرای طرح آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر ۶۵۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌است.

عبدالحمید حمزه‌پور اضافه کرد: در اجرای این طرح علاوه بر حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، ۲۵ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها احداث شده‌است.
وی اظهار کرد: این روستاها تا پیش از این از آب مناسب و پایدار برخوردار نبودند و با اجرای این طرح ضمن برطرف کردن مشکلات شبکه آب این روستاها زمینه تامین آب پایدار و از هدر رفت آب در شبکه‌های فرسوده جلوگیری شد.

حمزه پور ادامه داد: در اجرای طرح آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر در شهرستان‌های تنگستان، دشتی، بوشهر و دشتستان از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: منابع آب این طرح‌ها از محل خط آبرسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تامین شده‌است.

وی یادآور شد: طرح‌های مهم دیگر آبرسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر نیز در دست اجرا است که امسال درمناسبت‌های مختلف افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

حمزه پور تاکید کرد: برای گذر از تابستان پیش رو مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار گیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به احداث مجتمع های روستایی در دولت تدبیر و امید بیان کرد: سهم استان بوشهر از احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی ۱۱ طرح در قالب ۲۵۰ روستا است که تاکنون مجتمع های آبرسانی به ۷۰ روستا بهره‌بردرای  شده‌است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هم اکنون ۴۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی مورد نیاز مردم استان بوشهر از طریق آب شیرین‌کن‌ها تامین می‌شود که در آینده به ۱۵۰ هزار متر مکعب افزایش می‌یابد.

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false