منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز، محمدتقی ایرانی عصر دوشنبه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای بروز حادثه زلزله امدادرسانی و ارزیابی وضعیت زمین‌لرزه در نقاط مختلف تحت اثر انجام شده است.

وی به شدت بالای زمین‌لرزه اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت و شرایط کرونایی و وضعیت بیمارستان‌ها، این زمین لرزه با خسارات سنگینی و صدمات جانی روبرو نشد وگرنه شرایط سخت‌تر می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: هرچند مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران وقوع زمین‌لرزه‌های سنگین‌تر را بعید دانسته است ولی مردم این مناطق همچنان باید هوشیار و مراقب باشند.

وی از پیگیری رئیس جمهور و معاون اول وی برای رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: دستورات لازم در خدمت رسانی به مردم شهرستان گناوه صادر شده است.

خسارت‌ها جبران می‌شود

ایرانی با اشاره اعلام گزارش کامل خسارت‌ها به ستاد بحران کشور پس از برآورد نهایی و جمع بندی تاکید کرد: خسارت‌ها جبران خواهد شد و منازل خسارت دیده مردم بهتر از گذشته ساخته می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش و بی سرپرست مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به انجام برآوردهای اولیه خسارت‌ها توسط عوامل اجرایی گفت: پس از گزارش فرماندار، پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت به روستاییان اختصاص پیدا می‌کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false