شنیده های انتخاباتی شهر چغادک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
شنیده های انتخاباتی شهر چغادک

به گزارش چغادک نیوز: با نزدیکی به  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهر چغادک حرکت خاصی از کاندیداها مشاهده نمی شود و هم اکنون اکثر آنها در سکوتی معنا دار منتظر تائید صلاحیت خود می باشند تا پس از عبور از این مرحله فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز نمایند.

بر اساس شنیده هایی که در محافل و فضای مجازی شهر چغادک وجود دارد، چغادک نیوز با هدف اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین کاندیداها این اخبار را بدون کاستی انعکاس داده و آن را تائید و یا رد نمی نماید.

شهروندان و کاندیداها نیز می توانند اخبار انتخاباتی را به شماره واتس آپ ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ با این پایگاه خبری در میان بگذارند تا پس از بررسی در چغادک نیوز انعکاس داده شود.

شنیده می شود، در شهر چغادک جلسات خانگی کاندیداها به صورت محدود در منازل اشخاص در حال برگزاری می باشد و تعدادی ازآنان در حال رایزنی با افراد و گروه های مختلف شهر می باشند.

یکی از مهمترین جلساتی که پیرامون انتخابات شورا برگزار شده است، طبق روال همه ساله در منزل نامدار آزرم نسب از معتمدین شهر، فعالین سیاسی و انتخاباتی شهرچغادک با حضور کاندیداهای چغادک شرقی و محله مسجد امیرالمومنین(ع) به نام صفر جعفری، علی کیمیایی، صدیقه رنجبر، لیلا کردوانی، حسین حاجیان، عادل دهامی، یاسر جمالی، ابراهیم کارگر و علی زارع برگزار شده است و طی این نشست، آزرم نسب آنها را به رعایت اخلاق انتخاباتی، اتحاد و همدلی و رقابت سالم انتخاباتی دعوت کرده است تا اختلافات و بی اخلاقی های دوره قبل تکرار نشود.

تعداد زیاد کاندیداهای این محله در انتخابات پیش رو به زعم مردم بدلیل عملکرد ضعیف شورای پنجم و همچنین ناکارآمدی دو عضو منتسب به این محل بوده است و با وجود اینکه معتمدین محلی این منطقه قصد داشتند شرایط لازم را جهت انصراف کاندیداها به نفع فرد خاصی محیا نمایند ولی تا کنون اجماع لازمی شکل نگرفته است.

از دیگر نشست های مهم انتخابات پیش رو در شهر چغادک، حضور غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در منزل یکی از خانواده های چغادکی بود که نشستی را در قالب صبحانه کاری و انتخاباتی برگزار نموده و ضمن تقدیر از مردم چغادک جهت حمایت از وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صفر جعفری اعلام حمایت نموده و جعفری نیز به بیان برنامه ها و عملکرد خود در دوره های گذشته پرداخته است.

شنیده می شود؛ دو تن از کاندیداهای شورا دیداری را در شهر خورموج با یکی از پیمانکاران داشته اند.

شنیده های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ مرکز نیکوکاری چغادک قصد دارد از یک کاندیدا به نام صدیقه رنجبر که همسر وی اعلام داشته است در انتخابات بیش از ۳ میلیون تومان هزینه نخواهم کرد، حمایت کند و هم اکنون در حال رایزنی با خانواده های نیازمندان در این خصوص می باشند.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد، ابراهیم کارگرعضو شورای پنجم طی پیامی و بدلیل آنچه آن را مشکلات خانوادگی عنوان داشته، انصراف خود را از انتخابات پیش روی اعلام کرده است که موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده ولی بدلیل نامعلوم پس از چند روز استعفای خود را پس گرفته است.

عده ای از مردم دلیل این اقدام را ترفندی انتخاباتی جهت بر انگیخته کردن احساسات مردمی عنوان داشته و عده ای نیز اقدام وی را از سر دلسوزی به شهر و عده دیگر نیز فشار خانواده و… جهت استعفای وی را پر رنگ دانسته اند.

شنیده می شود، حسین حاجیان طی پیامی در فضای مجازی انصراف خود را بدلایل شخصی از انتخابات پیش رو اعلام داشته است؛ ولی آنچه مسلم بوده و شنیده می شود قشرهای مختلف مردمی از وی درخواست و اعلام حمایت کرده اند که در انتخابات باقی بماند، هم اکنون این استقبال گسترده مردم؛ وی را از انصراف مردد نموده و در حال بررسی وضعیت انتخابات نگه داشته است.

شنیده می شود، محمد علوان نصاری بدلایل شخصی و کسب تجربه بیشتر و آمادگی برای هفتمین دوره انتخابات، از گردونه انتخابات شورای اسلامی شهر چغادک انصراف داده است.

شنیده می شود، نادره بوصید خلف پور انصراف خود را بدلیل نواقص پرونده داوطلبی و ادامه تحصیل در مقطع ارشد اعلام کرده است .

شنیده می شود، هانی ابراهیم زاده  نیز بدلایل مختلف اعلام نموده ممکن است تا آخر در این کارزار باقی نماند و انصراف دهد.

شنیده می شود، یاسر جمالی نیز بدلیل بروز مشکلات کاری قصد دارد به نفع یکی از کاندیداها که احتملا محمد امینی باشد، انصراف داده و تا روزهای آتی اعلام نماید.

false
true
false
true
  1. حمد حاجیان

    با سلام وعرض ادب خدمت اعضا محترم شوررراای دوره پنجم شهر چغادک ووتشکر وقدر دانی از زحمات همه اعضا تشکککر خاص هم از اقای کارگر بابت زحمات فراوان وتحمل مشقات بسیار اروزوی پیزوزی وبهروزی داریم برای کاندیدای دوره ششم برادران وخووواهران جدید الورد از تجربه دورهای گذشته استفاده کنند وبا اتحاد وهمدلی امر محوله پیش ببرند از تجربه و معتمدین محل استفاده وافر ببرند ومواظب منافقین طفرقه افکن باشند انشالله پیزوز باشید ۱ خطر دو دسته گی جدی بگیرید ۲ از راهنماییهای امام جمعه محترم شهر به عنوان فردی دلسوز استفاده کنید ۳ در انتخاب شهردار دقت کنید واز دوست بازی و فامیل گرایی بپرهیزید مردم نه فقط امروز برای ررررررررررررررررررررررررای انها بخواهید تا اخرین روز کاری از حمایت وهدایت مدم استفاده کنید از خداوند منان پیوزی وسزبلندی شما خواستاریم برادر خادم شما حمید حاجیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false