×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه آماده است

به گزارش چغادک نیوز،  سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در تماس تلفنی از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه این استان خبر داد.

وی اضافه کرد: سرلشکر سلامی در این تماس تلفنی ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر ضمن تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان این استان، گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

رزمجو بیان کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیش‌تری انجام شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false