×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰۰۰ بسته معیشتی به روستاهای زلزله زده گناوه اهدا شد

به گزارش چغادک نیوز،امام جمعه گناوه همراه با جمعی مسئولان در ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و از نزدیک با آسیب دیدگان این حادثه گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گناوه اظهار داشت: در پی وقوع زلزله صبح امروز همه مسئولان استانی و شهرستان در تلاش برای کمک به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه هستند.

امام جمعه گناوه افزود: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز در تماسی اعلام کردند که خسارات در مناطق آسیب دیده بررسی شود و برای رایزنی جبران خسارات‌ها در سطح کشور اعلام آمادگی کردند و همچنین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز طی تماسی از وضعیت مردم و روستاهای زلزله زده جویا شدند.

وی افزود: در همین راستا و در پی تماس آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه تعدادی از مسئولان پس از وقوع این حادثه در روستاهای آسیب دیده بخش مرکزی شهرستان حضور یافتیم.

وی تصریح کرد: در این دیدارها همراه با فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، دهیاران و شوراهای روستاها به تعدادی از روستاها سرکشی و از نزدیک با خسارت دیدگان صحبت شد.

وی گفت: در این سرکشی روستاهای بهمنیاری شرقی و غربی، چاهبردی، شول، کلر که آخرین نقطه و نزدیک به مرکز زلزله بود از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: بحمدالله این زلزله خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارات مالی به روستاها وارد شده است.

وی گفت: کمیته حوادث غیرمترقبه و بنیاد مسکن کارشناسان خود را اعزام و از نزدیک خسارات را بررسی خواهند کنند.

وی گفت: همزمان با حضور ما، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهادگران و سایر مسئولان شهرستان گناوه در مناطق زلزله زده حضور دارند و در حال بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده هستند و امیدواریم که با همکاری و همراهی همه خسارت‌های آسیب دیدگان این حادثه به زودی رسیدگی شود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتری در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه صبح امروز گناوه و روستاهای اطراف را لرزاند و باعث وارد شدن خساراتی در این شهرستان شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false