۳ هزار بسته معیشتی توزیع می شود/طبخ۳۵ هزار پرس غذا در بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۳ هزار بسته معیشتی توزیع می شود/طبخ۳۵ هزار پرس غذا در بوشهر

یوسف یوسفی رئیس کمیته امداد بوشهر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های متنوعی در قالب شعار ایران همدل، اطعام مهدوی  برای کمک به نیازمندان و رفع نیازهای آنها توسط کمیته امدادشهر ستان بوشهر اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح «اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۵ هزار پرس غذاگرم طبخ و با رعایت کامل پرتکل بهداشتی بین نیازمندان توضیع می شود.

رئیس کمیته امداد بوشهر با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهر بوشهر در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و … می‌باشد که ارزش تقریبی آن به ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

یوسفی  اظهار داشت: برنامه‌ریزی های  برای جذب حامی مادی و معنوی جهت ۷۰۰ فرزند ایتام و محسنین صورت پذیرفته است.

رئیس کمیته امداد بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بهره‌گیری از ظرفیت زکات فطریه برای کمک به معشت نیازمندان می‌باشد.

وی در پایان اعلام نموند اداره کمیته امداد بوشهر و مراکز نیکوکاری این نهاد آمادگی دارند که کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست و خیرین بزرگوار را از طریق کارت مجازی این نهاد به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۱۹۳ و یا با کد دستوری #۰۷۷*۸۸۷۷* که مایل هستند در برنامه‌های این نهاد مشارکت داشته باشند جمع آوری نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false