×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲ مسابقه کتابخوانی برای بچه‌های مسجد

به گزارش چغادک نیوز، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به مناسبت ماه رمضان دو مسابقه کتابخوانی را برای نوجوانان و جوانان مسجدی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی»

مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» یکی از این مسابقات است که براساس کتابی با همین عنوان تالیف حجت‌الاسلام «حمیدرضا مهدوی ارفع» برگزار خواهد شد. این کتاب، ترجمه‌ای است از نامه ۳۱ نهج البلاغه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به فرزند خود امام حسن مجتبی (ع) نگاشته و در بردارنده توصیه‌های اخلاقی و تربیتی است.

با توجه به جوان بودن جامعه امروز، این اثر یک منشور ذهنی کامل برای جوانان ایران به منظور تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

این مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بوده و علاقه‌مندان از ۲۵ فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد در این مسابقه شرکت کنند. به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها»

دومین مسابقه با محور کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها» برگزار می‌شود. این اثر، مجموعه توصیه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان است که توسط «مصطفی طاهری» تهیه و تدوین شده است.

این مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی شده و علاقه‌مندان از ۲۵ فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد در این مسابقه شرکت کنند. به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false