×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گره زدن مذاکرات وین به انتخابات، به معنی شکست روحانی است

به گزارش چغادک نیوز، اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به برخی اظهارنظرها از سوی وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولتی در ارتباط با موضوع مذاکرات وین و انتخابات آینده، با انتقاد از گره زدن مسائل داخلی به حوزه سیاست خارجی اظهار داشت:‌ در رابطه با سیاست‌های کلی نظام، قانون وظیفه هر نهاد یا دستگاهی را مشخص کرده و در شرایطی که مسؤولان دولتی در انتخابات گذشته وفاداری خود را به قانون اساسی اعلام می‌کنند، طرح این مسائل انحرافی و خروج از چارچوب‌های قانونی، عملا به معنی شکست آنهاست.

وی افزود: مسؤولان به جای پرداختن به مسائلی که ربطی به آنها ندارد، هر کدام به وظایف تخصصی حوزه خودشان بپردازند و درحال حاضر نیز منافع کلان نظام مهم است و چارچوب پیگیری این منافع نیز توسط مقام معظم رهبری اعلام شده و هر کسی از این چارچوب تخطی کند، مرتکب جرم شده است.

طرح مسائل موهومی مانند «مخالفان رفع تحریم‌ها» برای فرار از پاسخگویی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر مذاکرات و موضوع برجام مسأله اصلی کشور نیست و رهبر انقلاب چارچوب آن مذاکرات و حرف قطعی نظام را تعیین کرده‌اند،‌ بنابراین طرح مسائل موهومی مانند «مخالفان دولت» یا «مخالفان رفع تحریم‌ها» برای فرار از پاسخگویی و به انحراف کشاندن مسائل است.

شاکری با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور و مقامات دولتی باید پاسخگوی عملکرد ۸ ساله خود و دلسردی مردم و ضربه خوردن به امید آنها باشند، تصریح کرد:‌ طرح چنین مسائلی برای فرار به جلو و آدرس غلط دادن به مردم است.

۳۲ سال دولت دست این جریان بوده، اما همچنان سیاسی‌کاری می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه منتقدان دلسوز همواره تأکید کرده‌اند که با مذاکره عزتمندانه و از موضع قدرت مشکلی ندارند، گفت:‌ اعتراض و انتقاد به برخی از این افراد برای آن است که از موضع التماس مذاکره می‌کنند، نه از موضع ذلت. مردم نتیجه عملکرد این‌ها را در زندگی خودشان کاملا احساس می‌کنند و در شرایطی که دو بار این جریان را آزموده‌اند، بار دیگر آزموده را امتحان نخواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از عمر ۴۲ ساله نظام، بیش از ۳۲ سال دولت دست این جریان بوده اما همچنان با سیاسی‌کاری و رها کردن مسائل اصلی مردم، طوری حرف می‌زنند که گویی دولت در دست منتقدان و مخالفان آنها بوده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false