«خلیل فخرائی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
«خلیل فخرائی» به عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شد

به گزارش چغادک نیوز،سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، خصوصاً سرداران و ۱۱۷ شهرستان دیر، انتخاب و معرفی شهید شاخص توسط مجموعه بسیج را معرفی چهره‌های ماندگار شهدا، به نسل جدید عنوان کرد.

وی افزود: از میان شهدای والامقام شهرستان دیر، همه ساله شهید شاخص شهرستان، حوزه‌های تابعه و کانون‌های اقشار انتخاب و معرفی می‌شوند و در سال جاری نیز شهرستان دیر افتخار دارد که شهید شاخص استان بوشهر از میان شهدای این شهرستان انتخاب و معرفی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر خاطرنشان کرد: شهید خلیل فخرائی را نمونه بارزی از جوان مؤمن و انقلابی عنوان کردند که می‌تواند برای نسل جوان الگویی مناسب باشد.

وی اضافه کرد: شهید فخرایی دانشجویی بود که در کنار فعالیت‌های علمی و درسی، در پایگاه مقاومت خاتم الانبیا (ص) شهر دیر حضور فعال داشته و در مسجد محله نیز از جوانان فعال و پرشور محسوب می‌شد. در بحث خلاقیت و نوآوری، ابداعات زیادی داشته و به گفته همکلاسی‌ها و هم‌رزمان، شهید فخرائی به تمام معنا نابغه بوده است.

سرهنگ سلیمانی عنوان کردند که فعالیت‌های علمی و اجتماعی، هیچگاه باعث نشد شهید خلیل فخرائی را از مردم فاصله بگیرد، بلکه همواره درد مردم و خدمت به مردم محروم را دغدغه اصلی خود عنوان می‌کردند و به همین علت رشته پزشکی را به عنوان رشته دانشگاهی خود انتخاب کرد.

وی افزود: شهید فخرائی در دوران دانش آموزی در مدرسه شهید منتظری و آیت الله طالقانی در کنار اینکه از دانش آموزان ممتاز درسی بوده، در انجمن اسلامی مدرسه نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته و در عین حال با تبلیغات سپاه دیر نیز همکاری‌های زیادی داشته و تمامی این موارد، چهره‌ای درخشان از شهید فخرائی را در ذهن مردم این شهرستان به تصویر کشیده است.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در سال جاری، برنامه‌های خوبی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان در پایگاه‌های مقاومت صورت گرفته از برگزاری یادواره‌های مجازی و حضوری، تألیف چندین عنوان کتاب، تولید نماهنگ و سرود خبر داد.

وی همچنین، بازسازی تصاویر شهدای شهرستان را یکی از اصلی ترین برنامه‌های سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر در سال جاری عنوان کرد که با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان صورت خواهد گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false