خلیج فارس متلاطم است/ دریا از فردا آرام می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
خلیج فارس متلاطم است/ دریا از فردا آرام می شود

به گزارش چغادک نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز به سبب وزش بادهای شمالی به‌ویژه در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا با کاهش سرعت جریانات شمالی، به‌تدریج از تلاطم دریا کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری طی امروز همراه با وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی غربی، در قسمت‌های شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد در سواحل جنوبی بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ و فردا در همه مناطق ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰، در سواحل مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false