×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰۰۰ بسته معیشتی طی ماه رمضان در استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش چغادک نیوز؛سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان بوشهر برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های قرآنی و توزیع بسته‌های معیشتی از مهمترین برنامه‌ها است.

وی از اجرای برنامه نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد و افزود: این برنامه برای دهمین سال پیاپی طی ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که امسال بدون حضور مردم خواهد بود و پخش زنده می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: برنامه نوای ملکوت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا با مشارکت اوقاف و امور خیریه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پخش این برنامه از شبکه‌های استانی بوشهر، شبکه افق، قرآنی و دیگر شبکه‌ها ادامه داد: برنامه نوای ملکوت از ساعت ۱۷ با تفسیر قرآن آغاز می‌شود و پس از تفسیر قرآن، جز خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته قرآنی استان بوشهر آغاز می‌شود.

سردار رزمجو از توزیع دو هزار بسته معیشتی با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج طی ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است و تاکنون بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان تهیه شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false