کمبود کیت‌های آزمایشگاهی کرونا در استان بوشهر رفع می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
کمبود کیت‌های آزمایشگاهی کرونا در استان بوشهر رفع می‌شود

به گزارش چغادک نیوز؛ طی روزهای اخیر کمبود کیت‌های آزمایش و تست کرونا در استان بوشهر منجر به بروز مشکلاتی در سطح استان شده بود و نارضایتی مردم استان را در پی داشت.

خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان «روزهای سخت کرونا و کمبود کیت تست در بوشهر / آزمایش‌ها کاهش یافت» به این موضوع پرداخت که حالا معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رفع کمبودها در این زمینه خبر می‌دهد.

انجام روزانه ۲۲۰ آزمایش

محمد مهدی خواجه ئیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد موج جدید کرونا در سطح کشور و استان بوشهر هستیم و درخواست‌ها برای انجام تست ابتلای به کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمبود کیت‌های آزمایش کرونا یک مشکل در سطح کشور بوده است ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته تعدادی کیت تأمین شده و در روزهای آینده شاهد تأمین تعداد بیشتری کیت خواهیم بود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به انجام روزانه بیش از دو هزار و ۲۰۰ تست در استان بوشهر تا هفته گذشته، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از این تست‌ها مثبت می‌شد.

تأمین ۱۳ هزار کیت

وی از تأمین ۱۳ هزار کیت آزمایشگاهی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: هشت هزار کیت در هفته گذشته و پنج هزار کیت در هفته جاری تأمین شده و انتظار می‌رود تا هفته آینده مشکلی در تأمین کیت‌های آزمایشگاهی نداشته باشیم.

خواجه‌ئیان به شرایط خاص و حساس کرونا در این روزها اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط خاص همه مردم باید پای کار باشند و به یاری کادر درمان و مدافعان سلامت بپردازند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false