رفع مشکلات معیشتی نیازمندان از اولویت‌های ماه مبارک رمضان باشد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رفع مشکلات معیشتی نیازمندان از اولویت‌های ماه مبارک رمضان باشد

به گزارش چغادک نیوز؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری  در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ماه رمضان ماه بهار قرآن و ماه استقامت در مقابل مشکلات و استعانت از خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان سرمایه عرشی خداوند به جامعه ایمانی است اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، ماه هدایت قرآنی و نجات و کمال انسانی است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: ادیان آسمانی و از جمله اسلام برای سعادت دنیوی و اخروی بشر آمده است و صبر و مقاومت مؤمنانه یعنی انسان وظایف الهی خویش را به درستی تشخیص دهد تا با عمل به آن به سعادت برسد.

وی افزود: در این مسیر دشمنان بشریت که دشمنان سعادت انسان هستند مشکلاتی را به‌وجود می‌آورند و لذا می‌بایست مؤمنان و موحدین متقین در برابر این دشمنان باید پایداری و استقامت پیشه کنند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: انسان مؤمن برای پیمودن مسیر حق، باید مشکلات دشمنان را به جان بخرد و مقاوم باشد؛ تمام انبیای الهی در طول تاریخ در برابر ناملایمت دشمنان حق و سعادت بشریت تا سرحد جان ایستادگی کرده و کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه محبوب خدا شدن است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه نجات انسان و کمال آسمانی است. ماه مبارک رمضان ماه قرآن، ماه انس با خدا، ماه رشد، ماه معنویت و خدمت به دیگران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان امسال، خدمت به هر شکل در عرصه سلامت و کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار معنویت و خدمت است، افزود: ماه مبارک رمضان امسال، ماه جهاد خدمت و مقاومت در راستای ولایتمداری است. ماه مبارک امسال می‌تواند منشأ سرنوشت ساز تحولات انقلابی برای ایران اسلامی باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه داشتن زندگی قرآنی موجب توسعه و رشد فرهنگی و انضباط اجتماعی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر و روستای قرآنی داشتن شاخصه‌های اصیل هویت اسلامی و دینی است.

وی گفت: در این راستا در تمامی جوامع شهری و روستایی کشورهای اسلامی می‌بایست تمامی تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها بر اساس دستورات الهی و آموزه‌های اسلام راستین و آیات کلام الله مجید باشد و همگی بدان عمل کنند و در زندگی خود جاری و ساری سازند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false