×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰ میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه رمضان میان مددجویان استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش چغادک نیوز؛ احمد لطفی ظهر امروز در آیین آغاز توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دیلم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه با عظمت خدمات‌رسانی به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت افزایش می‌یابد.

وی با قدردانی از نیکوکاران و سخاوتمندی خیران بوشهری افزود: در ایام عید نوروز خیران در خدمات‌رسانی، کمک‌رسانی قابل توجهی به جامعه هدف کردند و در این راستا در ۱۴ ماه شرایط کرونایی رسیدگی به آسیب دیدگان اقتصادی و معیشتی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به آغاز رزمایش همدلی و احسان در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان تصریح کرد: در این زمینه ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود که امروز یک ‌هزار و ۵۰۰ بسته میان مددجویان شهرستان دیلم توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

لطفی ارزش هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان دانست و با بیان اینکه اقلام مختلف مواد غذایی در این بسته معیشتی وجود دارد گفت: در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بسته معیشتی تحویل مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در ماه مبارک رمضان می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در ۲۰ نقطه استان بوشهر افزود: در ماه مبارک رمضان روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اجرا این برنامه‌های کمک‌رسانی در ماه مبارک رمضان را با همکاری مردم مومن و نیکوکار استان دانست و تاکید کرد: نیکوکاران در صورت تمایل شرکت در رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی می‌توانند با استفاده از روش‌های کد دستوری ۱# ۰۷۷۱۸۸۷۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰  اقدام کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false