دود تصمیمات غلط دولت به چشم مردم می‌رود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دود تصمیمات غلط دولت به چشم مردم می‌رود

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سوءتدبیری‌های دولت و ستاد مقابله با کرونا در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن در ایام اخیر اظهار داشت: دولت در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تعطیلی بازار و محدودیت‌ها کرده است. این نوش‌دارو پس از مرگ است چرا که به دلیل بی‌تدبیری دولت باید شاهد رکود کسب و کارهای مختلف و همچنین از دست دادن هموطنان‌مان باشیم.

وی همچنین در این رابطه افزود: دولت می‌توانست در ایام نوروز که تعطیلات هم هست محدودیت‌ها را اعمال کند و شاهد این حجم از نارضایتی از مردم و همچنین اصناف نباشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه بیان کرد: جالب است که روحانی پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر باز ماندن مرز هوایی با ترکیه را پذیرفته آن هم کشوری که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد اما سفرهایی همچون عتبات عالیات بسته می‌شود گویی این محدودیت‌ها فقط ملاحظات سیاسی دارد!

موسوی لارگانی گفت: روز گذشته بنده به همراه چند نماینده قم با علما دیداری داشتیم که برخی علما به شدت بر این مسائل و سوءتدبیری‌ دولت در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا اعتراض و بحث داشتند و همچنین گلایه داشتند از عدم مشاوره دولت با کارشناسان دینی.

وی در همین راستا با اشاره به نامه نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضاییه به منظور رسیدگی به تخلفات ستاد مبارزه با کرونا و همچنین تحقیق وتفحص از این ستاد تصریح کرد:‌ قطعاً مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی خود این موضوع را با جدیت پیگری و دنبال می کند و بیش از این اجازه نمی‌دهیم که رئیس جمهور جان مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت:‌ تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور و دولت و دود این سوءمدیریت‌ها در ستاد ملی مقابله با کرونا به چشم مردم می‌رود و با جان و سلامت آنها بازی می‌شود و این زیبنده نیست که دولت همه مسائل کشور را به برجام و مسائل سیاسی گره داده و اساساً توجهی به این موارد ندارد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false