اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به عدم ارائه پاسخ تست PCR | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به عدم ارائه پاسخ تست PCR

به گزارش چغادک نیوز، ابراهیم شکوری در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان تیم پرسپولیس ایران اظهار داشت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم.

شکوری عنوان کرد: در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

شکوری در نهایت اضافه کرد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false