محدودیت بازدید مقامات از پارس جنوبی/اقامت درسواحل بوشهر ممنوع است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
محدودیت بازدید مقامات از پارس جنوبی/اقامت درسواحل بوشهر ممنوع است

به گزارش چغادک نیوز،عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار داشت: به منظور شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدامات لازم برای مسدود شدن راه‌های ورودی استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و استفاده از ماسک شاهد افزایش چشمگیر کرونا خواهیم بود افزود: برای رعایت پروتکل بهداشتی و کاهشی شدن ابتلاء و بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌ها همه باید همکاری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تأکیدات مکرر دین مبین اسلام مبنی بر حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلای به بیماری خاطرنشان کرد: همه جوانب نسبت به سلامتی همدیگر با رعایت دستورات بهداشتی کمک کنیم.

وی رعایت دستورالعمل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست‌ها با آب و صابون را مهمترین راهکار پیشگیری از شیوع کرونا دانست و افزود: همه افراد جامعه باید این مسائل را رعایت کنند.

گراوند با اشاره به ممنوعیت بازدید مقامات از پارس جنوبی تا برگشت استان بوشهر به شرایط آرام و عادی کرونایی خاطرنشان کرد: رعایت محدودیت‌ها در فعالیت مشاغل بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها یک ضرورت است.

وی از برخورد جدی با افرادی که به دستورالعمل‌ها بی توجهی کنند خبر داد و افزود: دستگاه قضائی و دادستان‌ها خدمات قابل توجهی در عرصه برخورد با متخلفان انجام داده‌اند که باید این مهم همچنان در دستور کار داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار حساسیت حراست دستگاه‌های اداری و اجرایی بر بازرسی و نظارت ویژه در رعایت اعمال محدودیت‌ها در ادارات شد و گفت: با توجه به سرعت بالای افزایش موارد بستری باید برای راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی آماده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت رعایت ۱۰ روزه دستورالعمل‌ها شاهد کاهش سرعت انتقال بیماری خواهیم بود، اظهار داشت: اقامت در سواحل و تفرجگاه‌های استان بوشهر ممنوع است.

گراوند خواستار برگزاری ماه رمضان از طریق فضای مجازی شد و بیان کرد: حضور در آرامستان‌ها در شهرهای مختلف استان بوشهر با بیش از ۳۰ نفر ممنوع است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false